توقیف ۲ فروند شناور حامل محموله قاچاق کالا در سواحل بندر ماهشهر

اهواز - ایرنا -  فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران دریابانی ۲ فروند شناور حامل کالای خانگی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال را در آبهای ساحلی ماهشهر توقیف کردند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار لطفعلی پاکباز اظهارکرد: دریابانان ماهشهر مستقر در پاسگاه شناور "خور زهره"، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی استان، روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در آب های شمالی خلیج فارس به ۲ فروند شناور تجاری که به سمت بندر " ماهشهر" در حرکت بود مظنون شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۱۰۸ دستگاه یخچال ساید، ۱۴۸ دستگاه کولر دوتیکه، ۱۲۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۷۸ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۵۵۲ دستگاه ماکروویو، قطعات الکترونیکی ۱۸ هزار و صد و نود قطعه، پنل کولر ۷۴۹ دستگاه، موتور کولر۷۴۱ دستگاه، موتور پاکشتی ۲ دستگاه و دوچرخه مستعمل هفت دستگاه کشف شد.

سردار پاکباز در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: دریابانان خوزستان با اشرافیت بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری می‌کنند.

اداره کل تعزیزات حکومتی خوزستان مسئولیت رسیدگی به قاچاق کالا و ارز را برعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha