امکانات مازندران برای برگزاری انتخابات باشکوه بسیج می‌شود

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر ضرورت همکاری، مشارکت و بسیج تمامی امکانات اداری و نیروی انسانی برای برگزاری باشکوه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران روح الله سلگی روز چهارشنبه در اولین جلسه مشترک هماهنگی استانداری و شورای نگهبان مازندران در ساری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری افزود: این انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار خواهد شد.

این مسوول سیاسی انتخابات را مهم‌ترین طرح سیاسی کشور در سال جاری دانست وافزود: دولت سیزدهم تمامی امکانات خود را برای برگزاری پرشور این انتخابات به‌کار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر مسوولیت خطیر فرمانداران در این ارتباط افزود: تلاش برای رفع موانع احتمالی مشارکت گسترده مردم در انتخابات مسوولیت سنگین فرمانداران به‌عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌های استان است.

سلگی با اشاره به تلاش معاندان برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات اظهار کرد: با تمهید بسترهای مشارکت فعال و پرشور مردم در انتخابات توطئه معاندان و استکبار جهانی در این زمینه خنثی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران شرکت در انتخابات را حق محترم شمرده مردم دانست و افزود: برای تحقق این مهم امید بخشی به مردم از سوی تمامی فعالان سیاسی و فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر تعامل در سایه قانون از سوی مجریان و ناظران انتخاباتی افزود: وزارت کشور در اجرای دقیق قانون انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مشارکت گسترده مردم و مجریان قانون در برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری برگ دیگری از تاریخ زرین افتخارات جمهوری اسلامی ایران را ورق خواهد زد.

سلگی در این جلسه که مسوولان دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و روسای کمیته های مربوطه حضور داشتند، با تاکید بر لزوم اجرای دقیق دستورالعمل‌های وزارت کشور در زمینه انتخابات، دستورات لازم برای هماهنگی در اجرای قانون انتخابات در فرمانداریهای مازندران را صادر کرد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین زکوی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در مازندران با تاکید بر اهمیت انتخابات در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، لزوم توجه به الزامات قانون انتخابات و راهبردهای نظارتی برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را خاطر نشان کرد.

وی با تاکید بر نقش موثر مردم در عرصه های پیشرفت و بالندگی، لزوم ایجاد هماهنگی و تعامل قانونمند در بستر سازی برای حضور پرشور گروههای مختلف مردم در عرصه انتخابات را ضروری دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha