۱۰۲ملک برای مولدسازی در خراسان رضوی معرفی شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی گفت:۱۰۲ ملک برای مولد سازی از ابتدای آغاز این طرح در خراسان رضوی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به هیات ارزیابی معرفی شده است.

رضا خواجه نائینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که این املاک را دستگاه های مختلف استانی معرفی کرده اند افزود: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی، راضی کردن دستگاه‌ها برای در اختیار قراردادن املاک مازاد خود بود.

وی ادامه داد: در طول بیش از پنج سال گذشته، ۲۵۰ میلیارد تومان از املاک مازاد دستگاه‌های مختلف معرفی شده بود و این در حالی است که از ابتدای سال گذشته تا قبل از ابلاغ مصوبه مولد سازی، املاک معرفی شده به حدود ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی گفت: اکنون منتظر مصوبه هیات مولد سازی هستیم تا طرح های عمرانی استان، به سرعت اجرایی شود.

خواجه نائینی افزود: بر همین اساس، طرح هایی که در سال‌های قبل و در برنامه توسعه استان و سازمان برنامه و بودجه، مورد تایید و تخصیص اعتبار قرار گرفته بود در این کمیته مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد تا پس از سنجش بر اساس اولویت بندی، در اختیار خود دستگاه‌ها برای به نتیجه رساندن طرح های عمرانی مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha