استاندار چهارمحال و بختیاری: خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز موج دوم سفرها در سال‌جاری گفت:با توجه به پیش‌بینی بارش و کاهش دمای هوای استان در روزهای آینده، وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان مورد توجه جدی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تصادفات درون‌شهری استان به‌ویژه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان افزود: مراقبت لازم برای کاهش تصادفات در آستانه آغاز موج دوم سفرها در جاده‌های استان در دستور کار قرار گیرد.

حیدری به ضرورت افزایش گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در جاده‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: فرمانداران تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در شهرستان‌ها را بیندیشند.

وی استمرار بازرسی بر بازار مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: باتوجه به ماه مبارک رمضان باید نظارت‌ها تشدید شود تا خدمات‌دهی با اختلال مواجه نشود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تامین به‌موقع و کافی مرغ، گوشت قرمز و کالاهای اساسی در بازار استان ضروری است و باید مورد توجه جدی مسوولان مرتبط قرار گیرد.

وی گفت: نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری با علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی مانند چراغ گردون آشکارسازی شود تا رانندگان سرعت خود را کاهش دهند.

حیدری تاکید کرد: نیروهای اورژانس، هلال‌احمر و راهداری برای تقویت فرهنگ بستن کمربند ایمنی تلاش و پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه نسبت به سخت‌گیری بیشتر در این خصوص اقدام کنند.

وی افزود: پزشک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به‌صورت شیفت‌بندی حضور داشته باشد تا در زمان حوادث برای امدادرسانی دچار مشکل نشویم.

حیدری تصریح کرد: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران، چهارمحال و بختیاری نسبت به آماده‌باش گروه‌هایی برای جلوگیری از حوادث غرق‌شدگی اقدام لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفرهای نوروزی در سالجاری گفت: خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان مطلوب و قابل‌قبول بوده است

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون سه هزار و ۴۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر مراکز گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان پیش‌بینی و آماده شد.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سوم اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۲ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha