۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85069463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۴ نقطه حادثه خیز زنجان رفع خطر شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85069463
۹۴ نقطه حادثه خیز زنجان رفع خطر شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۹۷ نقطه حادثه خیز در استان از سال ۹۵ شناسایی و ۹۴ نقطه تاکنون رفع خطر شد.

جعفر قزوینیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها سه نقطه حادثه خیز در جاده های استان به‌ دلیل‌ شرایط خاص باقی است.

وی با بیان اینکه طبق آمار ارائه شده یک مورد از تصادفات منجر به فوت استان در اوج سفرهای نوروزی مربوط به نقاط حادثه خیز بوده است، گفت: استان زنجان پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه دارد و رعایت نکردن اصول راهنمایی و رانندگی موجب می شود در هر کیلومتر، نقطه حادثه خیز به وجود آید.

این مسوول گفت: برنامه های ویژه‌ای برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان داریم و امیدواریم با تلاش همکاران راهداری هرچه سریعتر این نقاط اصلاح شود.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی از اوایل اسفند کار خود را آغاز کرد، گفت: پویش همراهان سفر ایمن، تشکیل اتاق مانیتورینگ و افزایش گشت های راهداری بخشی از اقدامات این ستاد بوده است.

قزوینیان یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت مدیریت راه ها و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۷۸ دستگاه ترددشمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha