کوهیان: شروع بدی داشتیم اما خوب تمام کردیم/ نمی‌دانم چرا مسابقه پخش نشد!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر نفت عراق گفت: در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشتیم اما در ادامه موفق شدیم به بازی برگشته و در نهایت هم با برد این دیدار خانگی را به پایان ببریم.

فرزاد کوهیان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به برد تیمش برابر نفت عراق در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: در ابتدا بازیکنان ما عملکرد خوبی نداشتند و همین مساله باعث شد عراق از ما امتیاز بگیرد. نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و در نهایت هم با شکست به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم و با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم روند کار تغییر کرد و شاهد بودیم آنها معنای خواستن را در زمین به خوبی اجرا کردند. مهم‌ترین اصل پیروزی ما در این دیدار خواستن بازیکنان و مجموعه تیم بود و با تلاش مضاعف و کار تیمی خوب موفق شدیم در کوارتر چهارم با عراق مساوی کرده و در نهایت هم برنده این جدال سخت و نفس‌گیر باشیم.

کوهیان خاطرنشان کرد: اتفاق دیگری که در این بازی رخ داد، پرتاب‌های سه‌امتیاز عراق بود. آنها در نیمه نخست اکثر پرتاب‌های خود را وارد حلقه کردند که برای ما جالب بود و به نوعی غافلگیر شدیم اما نشان دادیم تیم خوب و هماهنگی هستیم و باید با یک ریکاوری خوب خودمان را برای دو دیدار آینده نیز آماده کنیم تا همین روند را ادامه دهیم.

کوهیان به حضور هواداران تیم بسکتبال ذوب‌آهن هم اشاره کرد و گفت: حضور آنها برای ما ارزشمند است، به ویژه در لحظاتی که نیاز داشتیم تیم رو به جلو برود با حضور و حمایت آنها این امر محقق شد و باید از بابت حضور و حمایت‌های همیشگی آنها تشکر کنم.

کوهیان: شروع بدی داشتیم اما خوب تمام کردیم/ نمی‌دانم چرا مسابقه پخش نشد!

سرمربی بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد پیش‌بینی خود از بازی دوم مقابل نفت عراق گفت: بدون شک بازی بسیار سختی خواهیم داشت. آنها دو بازیکن خارجی دارند که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و باید برای مهار آنها برنامه داشته باشیم. به نظر من می‌توانیم در صورت انجام یک ریکاوری خوب و حفظ روحیه و تمرکز بازیکنان در بازی دوم کار را تمام کنیم و به فکر مراحل بعد باشیم.

ذوب آهن در صورت ۲ پیروزی از سه بازی می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد. طبق برنامه اعلام شده، برنده بازی ذوب آهن و نفت عراق در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف شهرداری گرگان دیگر نماینده ایران در این مسابقات خواهد رفت. در صورت راهیابی ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی باید شاهد رویارویی و تقابل دو تیم ایرانی برای صعود به فینال باشیم.

کوهیان در واکنش به این سئوال که چرا این دیدار خانگی پخش زنده نداشت، گفت: برای ما هم جای تعجب دارد چون در تعطیلات نوروزی هستیم و نماینده ایران در یک رقابت حساس و آسیایی به میدان رفت بود. بسیاری از هواداران ما به تصور اینکه بازی پخش می‌شود راهی تهران نشدند اما در کمال تعجب بازی پخش نشد! انتظار به حق جامعه بسکتبال متاسفانه محقق نشد.

برنامه ادامه مسابقات ذوب آهن به شرح زیر است:

۱۶ فروردین / ساعت ۲۲:۳۰

نفت عراق - ذوب آهن

۲۳ فروردین / ساعت ۲۲

ذوب آهن - نفت عراق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha