۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85069583
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در گیلان تشکیل شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85069583
قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در گیلان تشکیل شد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت اهتمام همه مسئولان در راستای تحقق شعار راهبردی سال که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، گفت: بدین منظور قرارگاه جهادی مهار تورم و رشد تولید در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در رشت اظهار کرد: مسئولان باید در قرارگاه مهار تورم و رشد تولید با روحیه انقلابی پای کار باشند و در راستای ماموریت و اهداف آن اعم از معیشت و اشتغال مردم به درستی کار شود تا شاهد اثر گذاری مطلوب باشیم.

وی در ادامه با اشاره به غنای فرهنگی گیلان بر لزوم‌ تشکیل قرارگاه جهادی فرهنگی در استان تاکید کرد و افزود: دشمن بعد از ناامیدی از اثرگذاری تحریم های ظالمانه اقتصادی و سایر بخش های امنیتی و نظامی وارد عرصه فرهنگی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه همه موظف به حفظ هویت و اصالت فرهنگ غنی مان هستیم، خاطر نشان کرد: اجازه نمی دهیم تا خللی در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی ما وارد شود، ضمن اینکه نیاز است تا صدای واحدی وجود داشته باشد و از اظهار نظرهای غیرکارشناسی و غیرمرتبط در موضوعات فرهنگی جلوگیری شود.

وی با اشاره به ورود بیش از ۱۰ میلیون مسافر نوروزی به گیلان اظهار کرد: اجازه رفتارهای ناهنجار و ساختارشکنانه در این استان را نمی دهیم، راهکارهای پیشگیرانه و رفع مشکلات فرهنگی باید در این جلسات پیگیری شود و همه کارها باید هماهنگ و منسجم صورت گیرد.

عباسی با تاکید بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی در همه اماکن گیلان خاطر نشان کرد: دستگاه ها در استان حق ارائه خدمت به افراد هنجارشکن را ندارند، در غیراین صورت مدیر موسسه و دستگاه باید پاسخگو باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تبریک ماه رمضان بر ضرورت حفظ حرمت این ماه مبارک تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha