۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85069712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهمین جشنواره لاله های کرج گشایش یافت

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85069712
نهمین جشنواره لاله های کرج  گشایش یافت

کرج - ایرنا - نهمین جشنواره لاله های کرج روز پنجشنبه با حضور شهردار و مدیران شهری کرج در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه این جشنواره اعلام کرد: ۲۰۰ هزار گل لاله در ۲۰ واریته رنگارنگ در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج کاشته شده و این مجموعه از امروز به صورت رسمی بر روی گردشگران گشوده شد.

علی قاسمپور گفت : جشنواره لاله‌ها با ماهیت گردشگری و شاخص فرهنگی اجتماعی در بوستان شهید چمران کرج راه اندازی شده است .

وی اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ماه‌های اخیر عملکرد مطلوبی در کاشت، حفظ و نگهداری پیازهای لاله‌ها داشت و گل دادن لاله‌ها با مشخصات فنی استاندارد، گواه همین موضوع می‌باشد.

نهمین جشنواره لاله های کرج  گشایش یافت

قاسمپور گفت : جشنواره لاله های کرج به عنوان نماد جانفشانی و رشادت های پنج هزار و ۲۱۹ شهید این خطه قهرمان پرور فعال شده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: از ۶ ماه گذشته مراحل اجرایی و آماده‌سازی این جشنواره آغاز شد که برخورد مناسب با بازدیدکنندگان، رعایت قوانین و شئونات اخلاقی در کنار ایجاد نظم ورودی و خروجی‌ها در راستای سهولت در تردد بازدیدکنندگان از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

شهردار کرج نیز گفت : جشنواره لاله های کرج با هدف جذب و رونق گردشگری در استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده است .

نهمین جشنواره لاله های کرج  گشایش یافت

مهرداد کیانی افزود: این جشنواره تا هر زمان که گل های لاله طراوت و شادابی داشته باشد همه روزه میزبان هزاران گردشگر و شهروند البرزی خواهد بود.

وی ادامه داد: وجود جاذبه های متنوع در باغ گل های بوستان شهید چمران بر اهمیت گردشگری نهمین جشنواره لاله های کرج افزوده است.

شهردار کرج با بیان اینکه جشنواره لاله‌ها به عنوان نماد هویت ساز برای کلانشهر مطرح شده است، تصریح کرد: باغ گل‌های پارک چمران به عنوان یکی از اصلی‌ترین مجموعه‌های گردشگری و تفریحی شهر کرج در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha