۲۴۲ گردشگر خارجی در خراسان جنوبی اقامت کردند

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85070014
۲۴۲ گردشگر خارجی در خراسان جنوبی اقامت کردند

بیرجند - ایرنا - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی گفت: ۲۴۲ گردشگر خارجی از ۱۷ اسفند پارسال تا هشتم فروردین ۱۴۰۲ در مراکز اقامتی این استان اسکان داشته‌اند.

به گزارش ایرنا هادی شاهوردی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در مجموع تاکنون ۶۲۸ هزار و ۲۱۹ نفر اقامت در خراسان جنوبی ثبت شده است.

وی افزود: خراسان جنوبی با داشتن پنج اثر ثبت شده جهانی شامل بیابان لوت، قنات بلده فردوس، باغ اکبریه و ژئوپارک طبس همچنین روستای خراشاد (از حیث توبافی) نه‌ تنها نظر هموطنان داخل کشور بلکه نظر گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی گفت: نهایت تلاش ما بر این است که بهترین خدمت‌رسانی را به گردشگران ایرانی و غیر ایرانی داشته باشیم.

وی افزود: امسال آمار اقامت در بوم‌گردی‌های استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شاهوردی گفت: امیدواریم روند بازدید گردشگران همچنان ادامه پیدا کند چراکه باور داریم یکی از ارکان رشد و توسعه خراسان جنوبی استفاده از همین ظرفیت‌های بی‌بدیل در حوزه گردشگری است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی دارای مردم مهمان‌نواز و فرهنگ غنی است که این موضوع نیز علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زمینه ورود گردشگران را فراهم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha