۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 85070065
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تارتار: آمار استقلال فوق‌العاده‌ است/ باید به قلعه‌نویی فرصت داد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال در چند ماه گذشته آمار فوق‌العاده‌ای داشته و بازی فردا با این تیم بسیار جذاب خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال، اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم است. استقلال شرایط خوبی دارد و سال گذشته آمار فوق‌العاده‌ای ثبت کرد. هرچند ذوب آهن هم آمار خوبی داشت و در سه بازی سخت ۷ امتیاز گرفتیم.

وی افزود: بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی دارند و باانگیزه هستند. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. دیدار برابر استقلال هیجان انگیز و زیباست زیرا یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و یک تیم هم بدون استرس برای رسیدن به رده‌های بالا بازی می‌کند.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد و هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند. استقلال قطعا هجومی بازی می‌کند و ما هم از فضاها خوب استفاده خواهیم کرد و سعی می‌کنیم فضاها را از این تیم بگیریم و با وجود کار سختی که داریم به سه امتیاز برسیم.

وی اضافه کرد: در تعطیلات عید یک دیدار دوستانه داشتیم. همه تیم‌ها از وقفه لیگ ضرر می‌کنند بخصوص تیم‌هایی که خوب در لیگ نتیجه گرفتند. هم ما و استقلال خوب بودیم و شرایط در هفته‌های اخیر برای همه تیم ها یکسان بود. ما در تیم‌هایی بودیم که از نظر بودجه‌ای قوی نبودند و طبیعی است که باید نتیجه بگیریم. برخی مواقع هم با تیم‌های هم سطح خودمان بازی می‌کنیم و شیوه بازی ما فرق می‌کند. برخی مواقع با تیم‌های مدعی بازی داریم که سبک خاصی دارند. سعی می‌کنیم برابر استقلال نتیجه بگیریم. هیچ وقت ضد فوتبال بازی نکردیم و وقت تلف کنی نداشتیم. وقت تلف کردن هم باید تاکتیکی و فنی باشد.

تارتار یادآور شد: تیم‌های مدعی قهرمانی چون استقلال، سپاهان و پرسپولیس نباید در جریان بازی به مشکلات بدهی استراماچونی و حذف از آسیا توجه کنند. استقلال همان تیم همیشگی است همانطور که از پرسپولیس و سپاهان در دور رفت امتیاز گرفتیم سعی می کنیم در بازی فرداهم امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به اینکه الان نظر دادن درباره تیم ملی خیلی زود است، گفت: ملی‌پوشان در بازی با روسیه فوق‌العاده بازی کردند و مشخص بود از نظر ذهنی تغییراتی در تیم ایجاد شده و بازیکنان خیلی بی پروا بازی کردند. در بازی دوم هم تیم کنیا را دست کم گرفته بودند. وقتی بعد از سال‌ها یک مربی ایرانی هدایت تیم را برعهده گرفته و باید همان فرصتی که به مربی قبلی داده شد به مربی ایرانی هم بدهیم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که هواداران حضور دارند و بازی با حضور آنها جذاب تر می‌شود. امیدواریم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند زیرا بازیکنان با انگیزه بیشتر بازی می‌کنند و جذابیت فوتبال بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: نمی‌توانیم با گذشته زندگی کنیم و هرچقدر باشگاه‌ها هزینه کنند بر همان اساس برداشت می‌کنند. در جدول ما تیم‌هایی که بیشتر هزینه کرده‌اند بالا قرار گرفتند. من یک‌بار پاس را مثال زدم؛ آخرین قهرمانی باشگاه‌های ایرانی متعلق به پاس است اما الان اصلا این باشگاه وجود خارجی ندارد. بودجه ما ضعیف نیست و میان تیم‌هایی که بودجه معمولی دارند در لیگ فصل گذشته اول شدیم و در لیگ هفتم شدیم. ما هم الان نهم هستیم و سعی می‌کنیم این جایگاه را حفظ کرده یا یک پله صعود کنیم.

تارتار گفت: خوشحالم که اسلامی به رده ملی رسیده است. در سالیان گذشته با توجه به فعالیتی که داشتیم بازیکنان زیادی به فوتبال کشور معرفی کردیم و اسلامی هم یکی از آن بازیکنان است. که در کنارش جلال مداحی را هم داریم که در لیگ بازی می‌کند و چند بازیکن دیگر جوان هم داریم. خودم در ۱۷ سالگی در لیگ بازی کردم همیشه به جوانان ایمان دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha