از قاتلی که خود را تحویل پلیس دشتستان داد تا توقیف موتورسیکلت ۱۲ میلیارد ریالی در گناوه

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر از اقدامات اطلاعاتی انتظامی خبر داد که طی آن فردی ۶۴ ساله پس از دو فقره جنایت خود را به پلیس تحویل داد و موتورسیکلت قاچاقی که به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

سردار حیدر سوسنی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به بخشی از فعالیت‌های پلیس در استان بوشهر اظهار کرد: با وجود تردد بالای هشت میلیونی در استان بوشهر و جمعیت چند میلیونی ورودی به این استان در تعطیلات نوروزی، امنیت بسیار خوبی در سطح استان پابرجا است.

وی افزود: پلیس با همه توان و به شکل ۲۴ ساعته در دو بخش میدانی و نامحسوس فضا را برای امنیت‌بخشی به هم‌استانی ها و مسافرین نوروزی مهیا کرده به گونه‌ای که تا به امروز در بخش جرائم خشن و سایر بخش های مرتبط با کارکرد پلیس با کمترین مشکل برای مردم مواجه است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وقوع دو فقره قتل توسط فردی سالخورده در هفتمین روز فروردین ماه امسال در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان، گفت: پس از دریافت این خبر و اخذ دستورات قضائی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان نسبت به شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملین قتل وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن قاتل شناسایی شد.

سوسنی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های قومی و اجتماعی و صحبت با بزرگان و ریش‌سفیدان، مجرم که مردی ۶۴ ساله بود در کمتر از ۲ روز خود را به پلیس معرفی کرد.

وی یادآور شد: قاتل انگیزه خود را از ارتکاب دوفقره جنایت، اختلافات ملکی اعلام کرد و از این مجرم یک قبضه اسلحه جنگی برنو و تعداد ۳۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان گناوه نیز خبر داد.

سوسنی اعلام کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گناوه، حین گشت‌زنی در سطح شهر یک دستگاه موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی ساخت ژاپن را که در حال حرکات نمایشی و ایجاد آلودگی صوتی برای شهروندان بود، مشاهده و با رعایت همه جوانب ایمنی و امنیتی موتورسیکلت را متوقف و به مقر انتظامی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این موتورسیکلت فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

وی عنوان کرد: پلیس در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha