افزایش ظرفیت پست برق ۴۰۰ کیلو ولت ارجان در بهبهان

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست ۴۰۰ کیلو ولت ارجان یکی از پست‌های مهم منطقه در بحث پایداری شبکه برق است، گفت: یک ترانس ۳۱۵ مگاولت‌آمپری با ارزش سرمایه‌گذاری یک هزارو ۴۰۰ میلیارد ریال جایگزین ترانس ۲۰۰ مگاولت آمپری شده که تا پایان فروردین امسال وارد مدار خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمود دشت‌بزرگ روز جمعه در روند بازدید از پست ۴۰۰ کیلو ولت ارجان در شهرستان بهبهان اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شروع فصل گرما و پیک مصرف برق، این شرکت به صورت مستمر حتی در ایام تعطیلات نوروز، در راستای پایداری شبکه و افزایش ظرفیت‌های مورد نیاز از طرح‌های در دست اجرا بازدید می‌کنند تا در موعد مقرر وارد مدار و قابل بهره‌برداری باشند.

وی با اشاره به احداث پست و خط ۱۳۲ کیلوولت دژکوه در شهرهای سوق و لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز احداث خط و پست دژکوه خریداری شده و مراحل نصب این تجهیزات به زودی آغاز می‌شوند.
پروژه پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دژکوه به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر با ارزش سرمایه‌گذاری ۷۲۰ میلیارد ریال و خط ارتباطی دژکوه - ارجان به طول ۴۶ کیلومتر مدار با ارزش سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال تا شهریورماه ۱۴۰۲ نهایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.
پروژه اتصال خط ۲۳۰ کیلوولت دوگنبدان - چنارشاهیجان در پست نیروگاه سد چم‌شیر، از دیگر پروژه‌های فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد است که به صورت مستمر از سوی مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مورد بازدید قرار می‌گیرد تا در موعد مقرر وارد مدار شود.
شبکه برق انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظر شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha