۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85070408
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: مسئولان به پاس ایستادگی مردم بهترین خدمات را ارائه دهند

ورامین - ایرنا - نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با وجود همه فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی، همچنان در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستاده‌اند و مسئولان به پاس این مقاومت باید بهترین خدمات را به آنان ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نوش‌آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) اقامه شد، اظهار داشت: سال گذشته برای دشت ورامین، سالی همراه با فراز و نشیب‌ بود و بخشی از مطالبات مردم به ویژه با سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشواو قرچک پیگیری و اجرایی شد.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات دشت ورامین، توسعه حمل و نقل است به ویژه در حوزه حمل و نقل ریلی است که با حضور رئیس جمهور در شهرستان‌های جنوب‌شرق و پیگیری موضوع مترو، بار دیگر این طرح مهم احیا شد و قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار اجرای این طرح انتخاب شد .

این نماینده مجلس اضافه کرد: البته برخی مخالفت‌ها در مسیر احداث مترو وجود دارد ولی تلاش مسئولان برای ساخت آن باقوت ادامه دارد و امسال قطعا سال شروع عملیات مترو خواهد بود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مردم دشت ورامین، ترافیک منطقه قلعه نو شهرستان ری بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، عملیات اجرایی ساخت کمربندی قلعه‌نو به عنوان مسیر دسترسی آسان و بدون ترافیک آغاز می‌شود.

وی از اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید مفتح و افتتاح آن تا ۲ سال آینده، تکمیل فاز دوم طرح انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین، ایجاد منطقه ویژها قتصادی و پایانه صادرات و پیگیری قول رئیس جمهور در ارتقاء دشت ورامین به استان تهران به عنوان اولویت‌های این بخش از استان تهران در سال جدید یاد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین هویت‌های تاریخی مردم دشت ورامین، قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ به عنوان شناسنامه و هویت این دیار است و در آستانه شصتمین سالگرد این واقعه تاریخی پیشنهاد می‌شود که با برگزاری کنگره ملی این رویداد بزرگ و حماسه ساز به درستی تبیین شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۱۴۰۱ سالی پر از رویدادهای شیرین و تلخ بود و دشمن برای مقابله با ایران اسلامی فشارهای معیشتی بر مردم وارد کرد و با جنگ ترکیبی و تشدید تحریم‌های اقتصادی تلاش داشت تا مقاومت مردم را در هم شکند ولی ملت ایران جواب این توطئه ها و دسیسه ها را در ۲۲ بهمن که یک پاسخ کوبنده و میلیونی بود دادند که مورد تحسین مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از فشار معیشت بر طبقات ضعیف، ملت را از مقاومت خسته کنند تا به اهداف خود دست یابد، در فتنه گذشته نیز دشمن با تحریک احساسات جوانان و بانوان و بکارگیری روش های سخیف تبلیغاتی سعی کرد جامعه را ملتهب کند ولی بار دیگر مردم نشان دادند با وجود تمام مشکلات با دشمن همراهی نمی‌کنند.

نوش‌آبادی افزود: مسئولان باید تلاش خود را به پاس زحمات و مقاومت مردم بیشتر از قبل کرده و با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب که کشور را نیازمند تحولی اساسی دانستند، بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دادن امید به مردم و کار جهادی و انقلابی را لازمه پیشرفت کشور در تمام ابعاد دانست و اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات و اجرای تحول، نیازمند واگذاری بخش های اقتصادی به مردم و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی هستیم، دولت نیز به وظیفه اصلی خود که همان نظارت بر اقتصاد است با جدیت عمل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha