۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85070418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه پردیس: نقشه راه اقتصادی رهبر معظم انقلاب را با روحیه انقلابی محقق کنیم

پردیس – ایرنا – امام جمعه پردیس گفت: با روحیه و حرکت انقلابی و جهادی نقشه راه اقتصادی رهبر معظم را محقق و نقشه شوم اقتصاد آمریکایی را بی اثر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار داشت: یکی از دغدغه های امروز مردم و مسئولان کشور و یکی از مهمترین مسئله هایی که دشمن تمام تلاشش را برای آن گذاشته مسائل اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال و نقشه راه، مطرح کردند.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد که مردم در مقابل نظام اسلامی بایستند و با براندازی این انقلاب اسلامی، به اهداف شوم خود برسند اما دشمنان ما بدانند که چشمان بیدار انقلاب، که مقام معظم رهبری باشد، تمام نقشه های دشمنان را می‌بیند و با ارائه نقشه راهِ اقتصادی برای کشور دشمنان را به یأس و ناامیدی می‌کشاند.

حسینی افزود: باتوجه به نقشه راه اقتصادی رهبر معظم انقلاب، راه مقابله با همه نقشه‌های اقتصادی اتاق‌ فکرهای آمریکایی، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است؛ که تورم را مهار می‌کند و تولید کشور را رشد می‌دهد و مشکلات معیشتی مردم را مرتفع می‌کند.

خطیب جمعه پردیس با بیان اینکه ماه رمضان، بهترین فرصتِ تمرین خوش اخلاقی با خانواده است، خاطرنشان کرد: یک بنده با خوش‌اخلاقی می‌تواند به درجات بزرگ آخرت و منازل شریفه برسد و اصلی‌ترین شاخص و تجلی خوش اخلاقی، «سلوک در خانواده» است.

وی با اشاره به راهکارهای عملیاتی شدن شعار سال، توضیح داد: مردمی سازی اقتصاد، حمایت گسترده از شرکت های دانش بنیان، نگاه و حرکت انقلابی در مسیر ثبات اقتصادی برخی از راهکارهای عملیاتی شدن شعار سال هستند.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه نفرت عمومی شهروندان رژیم جعلی اسرائیل، نشانه مهم سرعت نابودی اسرائیل است، گفت: ۲ قطبیِ شکل گرفته میان دو ائتلاف راست گرا و چپ گرا در سرزمین‌های اشغالی و منازعات داخلی، همه نشانه و مصداق تثبیت و استمرار نفرت عمومی در میان شهروندان رژیم جعلی اسرائیل است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha