امام جمعه اهواز : با هنجارشکنان حجاب و عفاف در جامعه برخورد شود

اهواز- ایرنا - امام جمعه اهواز با بیان اینکه با هنجارشکنان حجاب و عفاف در جامعه برخورد شود گفت: یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان مقابله با هنجارشکنان عفاف در جامعه است و امت اسلامی ایران هرگز در خصوص عدم رعایت حجاب در جامعه کوتاه نخواهد آمد .

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) بیان‌کرد: مردم در مقابل ناهنجاری های حجاب در جامعه برخورد زبانی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی مسئله ای عمومیت پیدا کرد قانون می‌شود و قانون الزاماتی دارد که باید در جامعه رعایت شود ادامه داد: سالها است شبکه های خارجی در خصوص فرهنگ برهنگی تبلیغ می‌کنند و شبکه‌های ماهواره ای مختلفی به دنبال این هستند تا ایمان ما را مورد هدف قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا جوانان و نوجوانان ما را از فرهنگ عفاف و پوشیدگی دور کند ادامه‌داد: امروزه در سایه برهنگی در خارج از کشور جلوی چشم مردم به زنان تجاوز می‌کند و کسی واکنش نشان نمی‌دهد، عمده جنایت‌ها در دنیا در سایه همین برهنگی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به عفت و پاکدامنی در جامعه دینی خاطرنشان کرد: امروز هزاران شبکه ماهواره ای برای ترویج فرهنگ برهنگی در ایران تلاش دارند و خانواده ها باید به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: تا زمانی که پدافندهای دینی نباشد دشمن به راحتی در جمع ما و خانواده ها نفوذ پیدا میکند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه‌داد: دشمنان ما با ایجاد داعش، کرونا و تحریم‌ها به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند که باید به خوبی آنها و هدفشان را شناسایی کنیم تا بتوانیم همچنان که دانشمندان ما در دوران کرونا موفق به تولید واکسن شدند؛ در عرصه های دیگر نیز دشمن را شکست دهیم.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه مردم در خصوص حجاب بی‌تفاوت نباشند گفت: وظیفه ما فقط تذکر زبانی است و هنجارشکن‌ها را به دستگاه قضا معرفی کنیم تا طبق قانون با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه روز ۱۳ فروردین سبب نشود هنجارشکنی در دین و جامعه رخ دهد افزود : در این روز که همزمان با ماه مبارک رمضان است از مردم درخواست داریم حرمت این ماه مبارک را حفظ کنند و توجه به این فرصت الهی مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha