۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85070503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات مشترک پلیس زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، انواع کالای قاچاق در عملیات مشترک پلیس زنجان، قزوین و آذربایجان غربی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بدری" روز جمعه افزود: در پی همکاری اطلاعاتی پلیس استان با پلیس امنیت اقتصادی استان های قزوین و آذربایجان غربی و با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کانتینردار حامل کالاهای خارجی و قاچاق با استفاده از پلمب باطله گمرکی از مبدا شهر خوی به مقصد شهر تهران شناسایی شد.

وی اضافه کرد: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی و استان قزوین موضوع پیگیری و عملیات مشترک فرا استانی طرح ریزی شد.

این مسوول ادامه داد: در نهایت با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، طی هماهنگی های لازم تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین کامیون مورد نظر را در اتوبان زنجان- قزوین رویت و شناسایی کرد و خودرو با استفاده از علائم هشدار دهنده پلیسی و دستور ایست در حاشیه امن جاده متوقف شد.

سرهنگ بدری افزود: این کامیون جهت سیر مراحل قانونی و بررسی و بازرسی دقیقتر به پلیس امنیت اقتصادی منتقل و پس از تخلیه و شمارش بار آن، هفت هزار و ۳۱۱ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۵۵ ثوب پوشاک، یک هزار و ۲۰ دستگاه بارکد خوان، ۱۳ دستگاه یونیت تهویه مطبوع و یک دستگاه تجهیزات پزشکی خارجی و قاچاق، کشف و ضبط شد.

وی، به تشکیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضائی اشاره و خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۶ سارق اماکن خصوصی
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: با اجرای طرح زاجرات ۶ سارق اماکن خصوصی در استان دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد معصومی راد" در تشریح این خبر گفت:طرح زاجرات به منظور کشف و دستگیری سارقان با تشکیل گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و انتظامی در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

این مسوول ادامه داد: در اجرای این طرح ۶ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات پلیسی به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم کابل و سایر موضوعات سرقت اعتراف کردند و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل گردید.

وی یادآور شد: از شهروندان عزیز درخواست می شود به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند، تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و هرگونه موارد مشکوک را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha