۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85070625
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قصه‌های شیرین لایق پایان خوبند؛ بازگشت مسی به بارسا در حال بارگذاری...

تهران- ایرنا- نایب رئیس باشگاه بارسلونا با اشاره ضمنی به مذاکرات آبی‌اناری‌ها با فوق ستاره آرژانتینی سابق این تیم، به آتش گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت مرد آرژانتینی به نیوکمپ دامن زد.

به گزارش عصر جمعه ایرنا، در هفته گزارش‌ها درباره بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بیش از پیش شنیده شد و امروز رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا با اذعان به «تداوم تماس بین طرفین» آتش گمانه‌زنی‌ها را شعله‌ور کرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه مسی در سال ۲۰۲۱ مجبور به ترک نیوکمپ شد، نسبت به اینکه فوق ستاره آلبی‌سلسته دوران فوتبالی‌اش خود را در بارسا به اتمام برساند، ابراز امیدواری کرد.

یوسته در نشستی مطبوعاتی گفت: او و خانواده‌اش می‌دانند که چقدر برای ما ارزش دارند. در مذاکراتی که متاسفانه به نتیجه مطلوبی نرسید، حضور داشتم. اینکه او نتوانست بماند، هنوز هم مرا کلافه می‌کند.

وی افزود: عاشقانه در انتظار بازگشت او هستم نه به خاطر توانایی‌های فوتبالی و ورزشی بلکه به‌خاطر شخصیتش؛ به نظرم چنین قصه‌های شیرینی، استحقاق یک پایان خوب را هم دارند! ما با آنها در تماسیم.

نایب رئیس بارسا تاکید کرد: وقتی عاشق کسی هستید و از او جدا می‌شوید، همیشه دوست دارید عاشق بمانید حتی اگر تماس‌تان قطع شود. ما همیشه عاشق او خواهیم بود و او هم همیشه عاشق بارسا و شهر بارسلون خواهد ماند.

با این حال، یوسته از ارائه جزئیات یا اظهارنظر بیشتر درباره مسی خودداری و تاکید کرد که او در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha