۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85070650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: رویکرد دولت سیزدهم در استان، توسعه شهرها و روستاها است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در استان همدان، حمایت و توسعه تمامی شهرها و روستاها است و در این راستا اقدامات خوبی در این استان انجام شده است‌.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز جمعه در دیدار با نماینده مردم ملایر در مجلس، شهردار و اعضای شورای اسلامی ازندریان و خیران نیک‌اندیش این شهر اظهار داشت: نگاه توسعه‌ای به استان و شهرها و روستاهای آن همه‌جانبه و عدالت‌محور است.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان همدان، فزود: تخصیص بیش ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر آیت‌الله رئیسی رئیس‌ جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم به استان همدان، موجب شد گره‌های کور و کهنه بازگشایی شود.

استاندار همدان همچنین همراهی نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی را در راستای سیاست‌های کلان ملی، استانی و شهرستانی قابل‌تقدیر خواند و بیان کرد: شهر ازندریان از دیرباز دارای پویایی و تحرک رو به رشد بوده است.

استاندار همدان: رویکرد دولت سیزدهم در استان، توسعه شهرها و روستاها است

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ۱/۵ میلیارد تومان از اعتبارات زمین چمن مصنوعی ازندریان تخصیص داده شده و مابقی آن نیز پیگیری می‌شود.

وی گفت: کارخانه‌های فعال در حوزه جغرافیایی ازندریان، باید به فیلتراسیون مجهز شوند.

استاندار همدان تاکید کرد: برای قنوات استان همدان، اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که از طریق جهادکشاورزی تخصیص داده خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: تخصیص حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته، موجب تحول در شهرها و روستاهای استان شده است.

استاندار همدان: رویکرد دولت سیزدهم در استان، توسعه شهرها و روستاها است

به گفته وی، در تمام روستاهای استان همدان حداقل یک پروژه عمرانی فعال است و برخی روستاها پنج پروژه در حال اجرا دارند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار حجت‌الاسلام "احد آزادی‌خواه" از پیگیری مسائل استان توسط استاندار همدان، حتی در روزهای تعطیل اداری قدردانی کرد و گفت: این روحیه تلاش و خستگی‌ناپذیری استاندار همدان قابل تقدیر است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده و دارای ۶ شهر ملایر، ازندریان، زنگنه، سامن، جوکار و اسلامشهر آق‌گل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha