۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85070695
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۲ فروردین تجلی عدل الهی بر سرزمین ایران

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۴۵
کد خبر: 85070695
۱۲ فروردین تجلی عدل الهی بر سرزمین ایران

بجنورد- ایرنا- ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی و تجدید عهد با تمام کسانی است که برای آزادی و استقلال کشور جان خود را بخشیده و اساس حکومتی نوین را بنیان و سرآغازی برای حکومت عدل الهی در ایران اسلامی برپا ساختند.

یوم الله ۱۲ فروردین، مرحله ی اوج گیری پیروزی مردم بر رژیم طاغوت و تجلی عزم و اراده استوار ملت بزرگ و مبارز ایران در راستای مقابله با دخالت های بیگانگان در امور داخلی کشورشان بود.

ملت مقاوم و غیور ایران در این روز ماندگار و بیادماندنی با قاطعیت بر استقرار جمهوری اسلامی رای دادند و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را عملی کردند.

۱۲ فروردین ۵۸ حماسی ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی ایران و روزی است که آرزوی دیرینه ی مردم ستمدیده ایران جهت رهایی از یوغ استعمارگران، محقق شد.

سالروز استقرار نظام اسلامی در ایران نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم این کشور محسوب می شود و ملت سلحشور ایران همه ساله در چنین روزی بر ضرورت حراست از دستاوردهای ارزشمند و ماندگار این یوم الهی تاکید می کنند.

در این روز تلاش های استقلال طلبی و اسلام خواهی ملت وفادار ایران به ثمر رسید و آحاد مختلف جامعه با حضور کم نظیر در یک همه پرسی ، اجرای احکام الهی را خواستار شدند و بر استبداد و دیکتاتوری شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

در یوم الله ۱۲ فروردین، باردیگر صحنه نمایش اقتدار ملی ۲۲ بهمن ماه ۵۷ تکرار شد و با شکل گیری نظام نوپای جمهوری اسلامی، بر تحقق آرمان های رهبر فقید انقلاب و قطع وابستگی ها مهر تایید زده شد.

۱۲ فروردین ماه ۵۸ نتیجه و دستاورد سال ها مبارزه، ایثارگری و شهادت طلبی به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) بود و مردم انقلابی ایران در این روز باانتخاب تاریخی و آگاهانه خود، بساط استبداد و دیکتاتوری ۲ هزارو ۵۰۰ ساله رژیم منحوس شاهنشاهی را برچیدند و به دوران استعمار سیاه در کشور خاتمه دادند.

در این روز جاودانه، مردم انقلابی ایران با ۹۸.۲ درصد آرای خود از تحکیم ارکان انقلاب اسلامی پشتیبانی کردندو پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این سرزمین پهناور به اهتزاز درآوردند.

مبارک باد بر ملت ایران، روزی که طاغوت دفن شد و ظالمان در گورستان تاریخ به فراموشی سپرده شدند و دست چپاولگران از میراث گرانبهای ملت نجات یافت.

در دوازده فروردین، پرچم نصر الهی بر ایران اسلامی سایه افکند و با وحدت کلمه و اعتصام به 'حبل الله' توطئه دشمنان درهم پیچید و جنود شیطان سیلی محکمی از ملت درایت نمدار ایران اسلامی دریافت کردند.

۱۲ فروردین تلفیقی از حاکمیت اسلامی و جمهوری برای پایه گذاری حکومت عدال الهی است و به عنوان عید اسلامی ملی لقب یافته است.

ملت فهیم ایران، طی سالهای استبدادی نیرنگ دشمنان را با خون سرخ شهیدانش هویدا و ننگ حکومت استبدادی را با قیام ، مسلح به بانگ الله اکبر آشکار کرد و در نهایت در رافاندم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ تاریخ ایران را دگرگون ساخت.

این روز حماسی ، تجلی مشارکت سیاسی مردم در استقرار نظام جمهوری اسلامی است که با خون ‌بهای شهدای عزیز از پانزدهم خرداد ۴۲ تا شهدای ۱۷ شهریور ۵۷ به بار نشست و پرچم حکومت عدل اسلامی و وعده خداوند متعال در نصرت مظلومان و ستمدیدگان و سرنگونی جباران و مستبدان برقرار شد.

امام راحل عزیز، یوم الله ۱۲ فروردین را از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی دانست و گفت: ملت ما باید این روز را عید بگیرد و زنده نگه دارند، روزی که کنگره های قصر دو هزارو ۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست.

حال بعد از گذشت ۴۴ سال از آری بزرگ ملت فهیم ایران با رای قاطع، هم اکنون عدل الهی بر این سرزمین پهناور حاکم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha