جمعه شلوغ هلال احمر فارس با یک مفقودی، چهار مصدوم و ۲ فوتی

شیراز- ایرنا- نیروهای امداد و نجات هلال احمر فارس جمعه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهرستان‌های مختلف این استان، روز شلوغ و پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشتند، حوادثی که با یک مفقودی، چهار مصدوم و ۲ فوتی همراه بود.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان قیروکارزین، ایوب زارعی رئیس این شعبه اظهار کرد: در پی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات فارس(EOC) در ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه ۱۱ فروردین مبنی بر آسیب دیدن یک بانوی ۳۲ ساله در ارتفاعات منال روستای ریکان، نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.

زارعی افزود: نجاتگران پس از عبور از مناطق صب العبور به بانوی آسیب دیده ۳۲ دست یافتند.

وی ادامه داد: بعد انجام اقدامات اولیه درمانی از جمله لاین گیری و حمایت روانی، فرد مصدوم به دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.

قیروکارزین در فاصله ۲۳۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.

جمعه شلوغ هلال احمر فارس با یک مفقودی، ۴مصدوم و ۲ فوتی

نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات کوه‌های له قربانی فسا

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فسا نیز از نجات فرد مفقودشده در ارتفاعات کوه های له قربانی خبر داد.

حمیدرضا محمدی گفت: روز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳ طی تماس تلفنی با پایگاه امداد و نجات موقت امامزاده اسماعیل مبنی بر مفقودشدن فردی در کوه‌های اطراف روستای له قربانی، تیم امداد و نجات پایگاه موقت امامزاده اسماعیل پس از هماهنگی با مرکز کنترل و عملیات استان فارس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران پس از حدود ۲ساعت پیاده‌روی و دستیابی به فرد مفقود شده، شخص حادثه دیده را به محل ایمن انتقال داده شد.

فسا، یکی از شهرهای استان فارس هستش، که در ۱۴۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار گرفته است.

جمعه شلوغ هلال احمر فارس با یک مفقودی، ۴مصدوم و ۲ فوتی

تصادف رخ به رخ سواری ساندرو با پراید سه مصدوم و ۲ فوتی برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ارسنجان هم در رابطه با تصادف رخ به رخ سواری ساندرو با پراید در محور سعادتشهر به صفاشهر گفت: در ساعت ۶:١۵ روز جمعه مورخه ١١ فروردین ماه گزارشی مبنی بر تصادف رخ به رخ سواری ساندرو با پراید در کیلومتر ٢۵ محور سعادتشهر به صفاشهر دریافت شد.

وی تصریح کرد: با اعلام آتش نشانی قادرآباد به پایگاه امداد و نجات جاده ای شهدای پاسارگاد هماهنگی با مرکز کنترل عملیات استان انجام شد و نجاتگران با آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی صحنه، اقدام به فیکس مصدومین و رهاسازی با ست کامبی تولز و کنترل ترافیک کردند.

کاظمی افزود: این حادثه ٢ فوتی و سه مصدوم داشت که مصدومان برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شدند.

ارسنجان در فاصله ۱۴۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha