۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۴
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85070790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان ضرب و شتم آمران به معروف در ورزنه اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - رییس کل دادگستری اصفهان گفت: با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، پنج نفر از عاملان ضرب و شتم آمران به معروف در شهرستان ورزنه در شرق اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، در این خصوص اظهار کرد: در یکی از مراکز گردشگری شهرستان ورزنه آمران به معروف در چهارچوب قانون و با هماهنگی قبلی در حال انجام وظیفه قانونی بودند که برخی از افرادفعال در مرکز گردشگری برای آمران به معروف ایجاد مزاحمت کرده و از انجام ماموریت آن‌ها جلوگیری کردند.

وی گفت: بعد از اینکه آمران به معروف محل را ترک می‌کردند، افراد فعال در مرکز گردشگری اقدام به تعقیب آن‌ها کرده و درسطح شهر اقدام به ضرب و شتم آمرین به معروف می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور برای دستگیری عاملضرب و شتم آمران به معروف صادر شد.

وی بیان کرد: با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، پنج نفر از عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه دستگیرشدند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد، گفت: فعالیت امرین به معروف با نظارت ستاد امر به معروف استان در چهارچوب قانونی، مورد تایید دادگستری استان است وهرگونه ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، طبق قانون و در شعب رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت آمرین به معروف قانونی است.

به گزارش ایرنا، ورزنه در ۱۰۵ کیلومتری مرکز شهر اصفهان با ۳۰۸ هکتار وسعت و ۱۴ هزار نفر جمعیت و برخورداری از جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و جغرافیای کویری بی نظیری مانند کوه آتشفشان، تالاب، رودخانه و بناهای تاریخی گنجینه‌ای محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha