بانوی فوتبالیست چهارمحال و بختیاری به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد

شهرکرد-ایرنا- رییس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: پرستو ایزدی کاهکشی بانوی دروازه‌بان اهل این استان به اردوی انتخابی تیم ملی بانوان دعوت شد.

طهمورث حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بنا به اعلام فدارسیون فوتبال پرستو ایزدی کاهکشی به اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال کشورمان دعوت شد که اردوی انتخابی تیم ملی بانوان از چهاردهم تا ۲۲ فروردین به میزبانی استان تهران در محل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

رییس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این اردوی انتخابی جهت آمادگی تیم ملی بانوان زیر ۱۷ سال کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشور اُردن برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر محبوبیت فوتبال میان جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین بیمه شده ورزشی اُستان در رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال مشغول فعالیت هستند و افزون بر ۱۰ هزار نفر ورزشکار فوتبال در ۲ بخش آقایان و بانوان در اُستان فعال هستند.

وی یاد آور شد: تعداد تیم‌های فوتبال ثبت شده و فعال در چهارمحال و بختیاری به ۶۰ تیم می‌رسد و سال گذشته بیش از ۸۰۰ مسابقه داخل اُستانی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار شد که شامل مسابقات فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان و در تمامی رده‌ها و پایه‌ها است.

به گزارش ایرنا، پرستو ایزدی در حال حاضر دروازه‌بان تیم لیگ برتری بزرگسالان ملوان بندر انزلی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha