روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در آذربایجان غربی توزیع می‌شود

ارومیه - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان برای تامین نیاز شهروندان از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون توزیع شده است.

بهروز رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شروع طرح عیدانه به منظور کنترل قیمت مرغ و تنظیم بازار در ایام تعطیل این اقدام با همکاری فروشگاه های عرضه کننده مرغ و فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع انجام شده و مرغ مورد نیاز در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گوشت مرغ گرم نیز به صورت روانه در سطح استان توزیع می‌شود، اضافه کرد: امروز، همزمان با ۱۲ فروردین توزیع ۳۰۰ تن گوشت مرغ گرم مازاد و ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سراسر استان انجام شد.

رحیمی با اشاره به نظارت گسترده گشت بازرسی بر روند عرضه در سطح بازار اضافه کرد: هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و احتکار و سایر موارد مورد رصد است و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۸۶۶ و ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی موارد لازم را گزارش دهند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه حفط آرامش بازار ضروری است، ادامه داد: جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر بازار تعطیل نیست و کشیک های نوروزی برای تمام ایام با بیش از ۵۰ کشیک و گشت در حال نظارت بربازار هستند.

رحیمی تاکید کرد: از سطح کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه وسیع نیز بازرسی‌ها انجام می‌شود و حضور بازرسان در بازار محسوس است.

به گزارش ایرنا در آستانه روز طبیعت تقاضا برای خرید مرغ و گوشت در آذربایجان غربی افزایش یافته است که برای این منظور مسوولان قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار با توزیع گوشت مازاد اقدام به تامین نیاز شهروندان کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha