۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85070988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکان بیش از ۳۰ هزار نفر روز مسافر در مدارس کردستان

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85070988
اسکان بیش از ۳۰ هزار نفر روز مسافر در مدارس کردستان

سنندج- ایرنا- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کردستان گفت: بر اساس آخرین آمار، ۳۰ هزار و ۹۱۱ نفر روز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شده و در مدارس تحت پوشش استان، اسکان یافتند.

منوچهر مخدومی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر این اساس چهار هزار و ۳۶۳ خانوار به تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۳ نفر تاکنون در مدارس استان اسکان یافتند.

وی افزود: در روزهای نهم و دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز، ۷۴۸ خانوار به تعداد سه هزار و ۱۰۶ نفر شامل ۵۹۰ خانوار فرهنگی و ۱۵۸ خانوار غیرفرهنگی در مدارس مجری اسکان در استان کردستان پذیرش و اسکان داده شدند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کردستان یادآور شد: روز گذشته ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ آخرین روز پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان کردستان بود.

مخدومی گفت: اسکان نوروزی مسافران در مراکز آموزش و پرورش کردستان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و در قالب ۹۰ مدرسه استان تا ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

تاکنون ۲ هزار اثر شامل آثار تاریخی، غارهای طبیعی، درختان کهنسال، میراث منقول(بناها، محوطه و تپه‌ها)، قنات و مکان‌های طبیعی در استان کردستان شناسایی شده که از این تعداد ۹۵۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha