دوست دارم برای کشورم کسب مدال کنم

مشهد-ایرنا- دارنده مدال آسیایی دو و میدانی نوجوانان گفت: دوست دارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانم برای استان خراسان رضوی و کشورم در رشته دوی با مانع کسب مدال کنم تا اینکه در تیم استان دیگری مشغول به فعالیت ورزشی باشم.

ستایش امینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون در تیم پلیمر خلیج فارس مشغول به تمرین و مسابقه هستم و امیدوارم تیم مناسبی در خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات شکل بگیرد تا بتوانم در آنجا به ادامه فعالیت بپردازم، زیرا این استان دارای پیشکسوتان و ظرفیت های بالایی در ورزش دو و میدانی است.

او اظهار کرد: تاکنون حمایت خاصی از ورزشکاران رشته دوی با مانع صورت نگرفته است و این در حالی است که مسوولان در صحبت های خود، قول‌هایی برای کاهش مشکلات و در اختیار قرار گرفتن پیست داده اند. از سوی دیگر در هیچ کدام از پیست های شهر مشهد، مانع "چاله آب" تخصصی وجود ندارد و در صورت فراهم شدن می تواند منجر به آمادگی بیشتر ورزشکاران این رشته برای حضور در مسابقات ورزشی شود.

وی با اشاره به سوابق و پیشینه ورزشی خود ادامه داد: پس از حضور در مدارس استعداد یابی، از سال ۱۳۹۷ در رشته دو و میدانی به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کردم و تاکنون بیش از ۳۰ مدال کشوری را بر گردن آویختم.

رکورد دار ۲۰۰۰ متر با مانع روی پیست گفت: خوشبختانه در مهرماه سال گذشته توانستم مدال آسیایی نوجوانان در کشور کویت را به دست آوردم و روی سکوی سوم قرار بگیرم.

او افزود: با حمایت خانواده و تلاش‌های مربی ام توانستم رکورد این رشته ورزشی را بهبود ببخشم و امیدوارم در آینده هم بتوانم برای کشورم، کسب مدال داشته باشم.

این ورزشکار خوش آتیه خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه قطعا رشته دو و میدانی را ادامه خواهم داد، بیان کرد: مسابقات آسیایی جوانان در خردادماه امسال برگزار می‌شود و امید بسیاری دارم که بتوانم در این دوره رکورد جدید داشته باشم.

امینی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان و جوانان، در ماده‌های استقامت در سطر اول هستم و رقیب خاصی ندارم اما در رده جوانان و بزرگسالان رقیب های خوبی در کشور حائز رکورد وجود دارند.

او با اشاره به علاقه درسی خود نیز افزود: تاکنون و با لطف خدا مسیر درسی خودم را خوب ادامه دادم و دوست دارم در آینده بتوانم رشته تربیت بدنی و یا روانشانسی ورزشی را در دانشگاه فردوسی مشهد ادامه دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha