سخنگوی نفت آبادان: در فدراسیون فوتبال چه خبر است؟/ اتفاقات علیه ما از کجا آب می‌خورد؟

تهران- ایرنا- عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله محمدی در اعتراض به عدم رسیدگی شکایت باشگاه صنعت نفت در پرونده باشگاه نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ با نفت مسجد سلیمان بازی داشتیم و روز بعد این دیدار شکایتی از این باشگاه را با کلیه مستندات لازم برای کمیته انضباطی فرستادیم. بیشتر از ۴۰ روز از این شکایت می‌گذرد اما کمیته انضباطی در چنین مسئله مهمی که می‌تواند در سرنوشت تیم‌ها تاثیر گذار باشد تا امروز نه تنها رسیدگی نکرده بلکه هیچ واکنشی نفیا یا اثباتا نیز نداشته است.

وی افزود: هرچقدر برای برگزاری جلسه رسیدگی پیگیری می‌کنیم به در بسته می‌خوریم، واقعا نمی‌دانیم در فدراسیون چه خبر است؟ از یک طرف سرپرست ما را بعد بازی با پرسپولیس بخاطر بازگو کردن اظهارات رییس کمیته داوران، به خانه نرسیده و با دستور موقت در امری که فوریتی نداشت محروم می‌کنند و بلافاصله جلسه رسیدگی برگزار و حکم بدوی محرومیت در این خصوص صادر می‌شود اما از طرفی دیگر به شکایت ما علی رغم پیگیری‌ها و کامل بودن اسناد و مدارک رسیدگی نمی‌کنند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: آقایان نتیجه این رسیدگی برای تیم ما الان مهم هست نه یک هفته مانده به پایان لیگ یا پس از اتمام آن، از طرفی اگرچه در خصوص شکایت هوادار از مس کرمان بدلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز ظاهرا طرف دعوا نیستیم اما واقعیت این است که ذی‌نفع هستیم و منتظر برگزاری و اعلام نتیجه رسیدگی می‌مانیم.

او ادامه داد: نمی‌دانم کمیته انضباطی چه پرونده‌ای مهمتر از این دو پرونده که سرنوشت تیم‌های انتهای جدولی را عوض می‌کند دارد که به آنها ورود نمی‌کند؟ چه سیاستی و چه فکری پشت این داستان است، بگویند شاید ماهم قانع شویم.

او در اعتراض به داوری دیدار تیمش برابر سپاهان ادامه داد: متاسفانه نگاه‌ها به تیم‌های شهرستانی ولو اینکه هوادار داشته باشند یا خیر یکسان نیست و آن را در تیم‌های متمول و سرخابی‌ها هم می‌بینیم. در لیگ امسال بصورت متناوب بخاطر داوری ضربه خوردیم و به اصطلاح سرمان را بریدند. آخرین و واضح‌ترین آن هم در بازی با سپاهان بود. چرا باید خرج قهرمانی یا بدهی به دیگران را ما بدهیم؟

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: از آن طرف برای تیم‌های رقیب ما که وضعیت تقریبا مشابهی دارند، هر بازی صحنه‌ها و پنالتی‌های مشکوک گرفته می‌شود. همه دیدند که گل سپاهان از خط رد نشده بود و می‌خواهیم کمیته داوران به این ابهام ما پاسخ جدی بدهد که چرا برای صنعت آبادان این اتفاقات رخ می‌دهد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha