۱۹۰ تُن میلگرد و ۱۰۰ مخزن پلی اتیلن احتکار شده در بندرعباس کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۱۹۰ تن میلگرد و تعداد ۱۰۰ مخزن پلی اتیلن آب احتکار شده به ارزش ۴۲ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان بندرعباس کشف شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای کنترل بازار و شناسایی محتکران در سطح هرمزگان ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان نسبت به شناسایی یک انبار غیرمجاز که محل انباشت مصالح ساختمانی و مخازن آب بود، اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضایی با حضور کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت وجهاد کشاورزی در بازرسی از انبار یادشده ۱۹۰ تن میلگرد شماره ۲۰ و تعداد ۱۰۰ مخزن پلی اتیلن آب احتکار شده را که بدون اعلام موجودی و ثبت انبار در محل انباشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کارشناسان ارزش میلگردها و مخازن کشف شده احتکاری را بیش از ۴۲ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین مراتب جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار جعفری در پایان از مردم خواست: در صورت آگاهی و مشاهده هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز و غیر قانونی از سوی افراد سودجو و متخلف موضوع را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha