سردار رادان:مدال پرافتخار شهادت نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از شهدا به عنوان مقربان درگاه الهی و بندگان منتخب خداوند یاد کرد و گفت: مدال پرافتخار شهادت مدالی است که تنها نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان در جریان سفر به استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید «مهدی دامن باغ » اظهار داشت: شهدای والامقام حتما در طول دوران زندگی عزتمند خود ،اقدامی انجام داده‌اند که مشمول لطف و رحمت پروردگار شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین الطاف الهی و بالاترین درجاتی که تنها نصیب بندگان خاص خداوند نیز می‌شود، شهادت است که شهید دامن باغ به آن دست یافته است.

رادان تصریح کرد: شهید والامقام مهدی دامن باغ از افسران شجاع و دلاوری بود که برای امنیت جامعه و مردم جان خود را فدا کرد و به مقام والای شهادت دست یافت.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا نیز تقدیر کرد و گفت: بدون شک اجر و پاداش آنها کمتر از شهید عزیرشان نیست.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا نیز حتما از الطاف خاص الهی برخوردار و مدال پرافتخار خانواده شهید بودن تا ابد بر سینه آنها خواهد درخشید.

رادان در پایان بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و گفت: امتداد راه آنها باعث افزایش اقتدار نظام و پیشرفت بیش از پیش کشورمان در صحنه‌های مختلف خواهد شد.

در پایان این دیدار سردار رادان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهید دامن باغ با اهدای لوح و هدیه از آن ها تجلیل کرد.

سردار رادان:مدال پرافتخار شهادت نصیب مقرب‌ترین بندگان خداوند می‌شود

استان کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید دارد

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله(ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha