۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85071441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی و حماس: عملیات الخلیل پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی است

تهران- ایرنا- جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس شنبه شب در واکنش به عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در الخلیل که منجر به زخمی شدن سه نظامی صهیونیست شد، با استقبال از این عملیات آن را پاسخ طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین دانستند.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، «طارق عز الدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: این عملیات پاسخی طبیعی به جنایت اعدام شهید «محمد العصیبی» و هجوم به مسجد مبارک الاقصی است.

وی تأکید کرد که جنایات اشغالگران علیه مردم ما در کرانه باختری، بیت المقدس و هجوم شهرک نشینان به مسجد مبارک الاقصی بی پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین گفت که تلاش رژیم اشغالگر برای تحمیل نقشه‌های خود بر قدس اشغالی و مسجدالاقصی با حملات مقاومت فلسطین به شکست خواهد انجامید و گردان مقاومت جنین که نیروهای آن در سراسر کرانه باختری حضور دارند تیغی در گلوی رژیم اشغالگر جنایت کار باقی خواهد ماند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با استقبال از عملیات شهادت طلبانه الخلیل گفت که این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام شد.

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، «محمد رائد نایف برادعیه) جوان ۲۳ ساله فلسطینی با خودرو شماری از نظامیان صهیونیست را در ورودی شهرک «بیت امر» واقع در شمال الخلیل زیر گرفت که منجر به زخمی شدن سه نظامی صهیونیست شد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به سمت عامل این حمله تیراندازی کردند که منجر به شهادت وی شده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست زخمی شده به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت ۲ تن از آنها خطرناک ارزیابی شده است.

این عملیات شهادت طلبانه در حالی صورت گرفته است که نظامیان صهیونیست جمعه شب در تیراندازی به سمت محمد خالد العصیبی ۲۶ ساله در مقابل باب السلسله در مسجد مبارک الاقصی وی را به شهادت رساندند.

تیراندازی در اطراف ورودی مسجد الاقصی با وجود آن صورت می‌گیرد که به رغم محدودیت‌های شدید رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۵۰ هزار نمازگزار در نماز عشاء و تراویح در مسجد الاقصی حضور پیدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha