۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85072094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکان در مراکز فرهنگیان خراسان جنوبی ۱۵ درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۳۷ هزار و ۸۰۵ نفر از ۲۸ اسفند پارسال تا ۱۳ فروردین امسال در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشت.

سید علیرضا موسوی‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد در قالب ۹ هزار و ۳۲ خانوار و ۴۳ هزار و ۸۰۱ نفر روز در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اسکان یافتند.

وی افزود: نوروز امسال از مجموع ۹۴۱ کلاس درس تجهیز شده در استان، ۱۱۳ کلاس با درجه «ویژه»، ۲۸۸ کلاس با درجه «الف» و ۵۴۰ کلاس نیز با درجه «ب» در نظر گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: ثبت‌نام اینترنتی مسافران نوروزی از ۲۰ اسفند سال گذشته در سامانه اسکان آموزش و پرورش آغاز شد و ۱۲ پایگاه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان وظیفه استقبال، پذیرایی، هدایت و اسکان مسافران را برعهده داشتند.

وی گفت: پایگاه‌های اسکان شهرستان‌های طبس، فردوس و بیرجند بیشترین پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی را در بین پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی به خود اختصاص دادند.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: ۳۰۶ نفر از کادر اداری و آموزشی استان با ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای میزبانی از مسافران و گردشگران همکاری داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha