امام جمعه کرمانشاه از تلاش دستگاه‌های خدمت رسان در تعطیلات نوروز قدردانی کرد

کرمانشاه-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ۱۰۰ هزار نفر در تعطیلات عید نوروز گفت: در این مدت شاهد خدمات دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر ارگان ها به مردم بودیم که قدردان زحمات آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در بیت امام جمعه شهر کرمانشاه؛ رشد و پیشرفت مسئولان را در خدمت صادقانه به مردم دانست و از خدمات موفقیت آمیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نیروی انتظامی، پلیس راه ، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و دیگر ارگان های استان که در ایام تعطیلات نوروز زحمت کشیدند، قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مردم با اتکا به این دستگاه های اجرایی با خیالی راحت و در رفاه به تعطیلات می روند و این اطمینان خیلی با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین از خدمات اطباء و پزشکان استان در خدمت رسانی به بیماران در این ایام عید نوروز قدردانی کرد و گفت: پزشکان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار زحمت کشیدند و همیشه مورد احترام و توجه مردم هستند.

آیت الله علما تصریح کرد: چشم امید بیماران در زمان مریضی به پزشکان و کادر درمان است زیرا خودشان در آن موقع دچار استرس و اضطراب هستند بنابراین باید در امید دهی و خدمت به آنها بسیار دقت و توجه کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خدمت به مردم را خدمت به خداوند دانست و اظهار داشت: خدمت به مردم یک تفکر اسلامی است و نمود آن را در روایات رفتار معصومین و ائمه (ع) در خدمت به مردم می بینیم.

آیت الله علما در ادامه خواستار استمرار خدمت به مردم با همۀ توان شد و گفت: مردم قدرت بزرگ کشور هستند لذا مسئولان باید بدانند این موهبت بزرگی است که خدمت می کنند تا ملت راحتی را احساس نمایند زیرا تکیه گاه مردم باید مسوولان باشد.

در این دیدار «قباد محمدی» رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز به ۱۰۰ هزار خدمت درمانی بیمارستان ها و اورژانس و داروخانه های این دانشکاه در ۲۰ روز ایام تعطیلات عید نوروز در استان اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha