استاندار: فعالیت‌های تجاری و صدور مجوز اقتصادی در سیستان و بلوچستان افزایش یافت

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک شاهد رشد فعالیت‌های تجاری و صدور مجوز اقتصادی در سطح استان هستیم که این امر نوید دهنده روزهای خوب در این نقطه از ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی روز دوشنبه در نشست با انجمن اهدای عضو استان ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت و آرزوی بهره‌گیری از فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهارداشت: مرز یکی از ظرفیت‌های عظیم سیستان و بلوچستان هست که در این راستا ارتباط کشورهای مختلف از طریق زمین و دریا در عرصه تجارت به سرعت در حال رشد است.

وی با اشاره به مبحث معادن، فعالیت حوزه مهندسی و واردات منطقه‌ای افزود: اقدامات زیربنایی در سطح استان افزایش یافته که سبب بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت عظیم بندر چابهار و و فعالیت کشتی‌های اقیانوس پیما و تخلیه روزانه کانتینرها گفت: برنامه‌ریزی در جهت ایجاد ۱۴ هزار هکتار نخلستان و افزایش تولید محصولات باغی مانند موز در این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: زمانی تورم مهار می‌شود که تقاضا و عرضه یکسان باشد که این امر با افزایش تولید امکانپذیر است و افزایش تولید در گرو ورود سرمایه‌ها به این عرصه خواهد بود.

کرمی اظهارداشت: سیستان و بلوچستان استانی غنی و ثروتمندی است و القای محرومیت در این استان سبب ایجاد یاس و ناامیدی و بروز آسیب‌های مختلفی در سطح جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در اسلام کار، تلاش، کسب و تولید علم عبادت است، تاکید کرد: تولید علم عامل نوآوری و خلاقیت است که سبب ایجاد تغییر و تحول در جامعه می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت و اقدامات انجمن اهدای عضو نه پاداش مادی دارد و نه برای تعریف و تمجید است، اظهارداشت: انجمن اهدای عضو با نوع فعالیت خداپسندانه و خدمت به خلق خداوند، دارای مجموعه‌ای از افراد متخصص و کارآمد است که در مسیر فرهنگ سازی این کار خداپسندانه می‌توانند با توانمندی قدم بردارند.

وی تصریح کرد: اقدامات ماندگاری که اعضای انجمن اهدای عضو در سطح جامعه انجام می‌دهند، با نیت خالصانه و در راه رضای خداوند انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha