۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85072431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۸۲ هزار نفر در طرح سلامت نوروزی به اورژانس زنجان مراجعه کردند

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا امروز ۸۲ هزار و ۷۳۲ نفر به اورژانس بیمارستانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند.

حسن بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به فعالیت های طرح نوروزی این واحد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: طی بازه زمانی یاد شده یک هزار و ۶۵۱ جراحی در مراکز بیمارستانی استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۱۲ هزار و ۲۶۶ مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی استان توسط کارشناسان امر انجام شد، اضافه کرد: ۵۰۵ مورد نیز بازرسی و بازدید توسط مدیران دانشگاه انجام گرفت.

این مسوول ادامه داد: طی مدت یاد شده یک هزار و ۱۷۲ مورد تماس دریافتی با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شده و ماموریت های اعزامی نیز سه هزار و ۴۳۴ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه در همین بازه زمانی ۶۶۶ مورد ولادت در بیمارستان های استان ثبت شده است، گفت: ۳۲ هزار و ۲۲۲ نفر نیز برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان به ۲۲۸ مورد بازدید از داروخانه های استان اشاره کرد و گفت: طی مدت یاد شده به ۳۶۸ مورد شکایات مردمی پاسخ داده شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها تلاش شد تا خدمت رسانی به گروه های هدف در تعطیلات نوروزی با مشکلی مواجه نشود.

طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ۲۵ فروردین امسال ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha