کلیدداران شهرهای خواهرخوانده شیراز، نوروز را به اهالی این شهر تبریک گفتند

شیراز-ایرنا-شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده وایمار(آلمان)، پچ(مجارستان) و کازان(روسیه) در پیام‌هایی جداگانه، نوروز را به شهروندان شیرازی و مدیریت شهری این کلان‌شهر تبریک گفتند.

روابط عمومی شهرداری شیراز روز دوشنبه اعلام کرد : شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده وایمار(آلمان)، پچ(مجارستان) و کازان(روسیه) در پیام‌هایی جداگانه، نوروز را به شهردار این کلان‌شهر و شهروندان شیرازی تبریک گفتند.

کلیدداران شهرهای خواهرخوانده شیراز، نوروز را به اهالی این شهر تبریک گفتند

متن این پیام‌ها که به محمدحسن اسدی شهردار شیراز ارسال‌شده است.

شهردار وایمار در این پیام اظهار کرده است که به نمایندگی از شهر وایمار و شهروندان آن، بهترین آرزوها را به مناسبت نوروز و سال نو برای شهروندان شیراز و شهردار این شهر تقدیم می‌کنم. باشد که از نعمت تندرستی، شادکامی و بهروزی بهره‌مند شوید.

پیتر کلینه افزود: سال نو با چالش‌های جدید و قدیمی که هیچ راه‌حل ساده‌ای برای آن‌ها نمی‌توان یافت، در انتظار ماست، وظیفه مشترک ما مواجهه با این چالش‌ها به نحوی است که به نفع شهروندان و شهرهایمان باشد، گفتگو و تماس مداوم با مردم در فراسوی مرزها، ما را در این وظیفه کمک می‌کند.

آتیلا پترفی شهردار پچ نیز بیان کرده است: با اطمینان از درک مدیریت شهری شیراز صمیمانه‌ترین آرزوها را برای شهروندان شیراز در نوروز دارم، باشد که این سال شروع بسیاری از خوبی‌ها و پایانی بر تمام مشکلات باشد.

شهردار کازان نیز عنوان کرده است: فرارسیدن عید مبارک نوروز را صمیمانه تبریک می‌گویم.

ایلسور متشین افزوده است که این عید باستانی ما را با میراث فرهنگی غنی و سنت‌های کهن آشنا کرده و نقش مهمی در تقویت روابط میان ملت‌ها ایفا می‌کند،نوروز با پیوند مردمی با ملیت‌های مختلف، ما را به شفقت، درک، احترام و بردباری فرامی‌خواند.

او در این پیام آورده است که، روز اعتدال بهاری و بیداری طبیعت، قلب ما را از شادی و صمیمیت سرشار کرده و به ما برای تغییرات بهترامید می‌دهد، باشد که این تعطیلات درخشان که آغاز سال نو در تقویم خورشیدی را نشان می‌دهد؛ هماهنگی، وحدت و شکوفایی را برای هر خانواده به ارمغان آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha