۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85072661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات به بیش از ۷۵ هزار مسافر نوروزی در خوزستان

۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶
کد خبر: 85072661
ارائه خدمات به بیش از ۷۵ هزار مسافر نوروزی در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۷۵ هزار و ۶۱۹ مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر استان در قالب طرح نوروز امسال این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر خوزستان، وحید شعبانی با بیان اینکه امروز آخرین روز ارائه خدمات هلال احمر به مسافران نوروزی بوده است بیان کرد: در حوزه جوانان هلال احمر استان با ۲۰ پست ثابت و ۶ پست سیار (سحاب) به ۷۵ هزار و ۶۱۹ مسافر نوروزی ارائه خدمت شد.

وی با بیان اینکه در فضاهای دوستدار کودک نیز به ۳۰ هزار و ۲۴ نفر خدمات رسانی شد اظهار داشت: در پویش فراگیری بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) ۳۲ هزار ۷۴۶ مسافر نوروزی پیوستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه بیان کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۳۸ هزار ۳۷۱ نفر مسافر در حوادث مختلف آسیب دیدند که ۱۰۱ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند؛ همچنین ۴۱ مصدوم درمان سرپایی و به هزار و ۹۳۳ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

شعبانی با اشاره به ارائه خدمات به راهیان نور در قالب طرح نوروزی اظهارکرد: در این مدت به بیش از هفت هزار نفر مسافر راهیان نور ارائه خدمت شده که ۶ هزار و ۹۵۷ نفر از این تعداد درمان سرپایی و ۱۵نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

طرح نوروزی هلال احمر از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه اجرا شد.

۶۷۴ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر استان فعال بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha