۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85072723
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وداع جانانه مردم قدرشناس قرچک با شهید مدافع حرم + فیلم

۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبر: 85072723
وداع جانانه مردم قدرشناس قرچک با شهید مدافع حرم + فیلم

قرچک - ایرنا - پیکر پاک شهید مدافع حرم میلاد حیدری که بامداد جمعه در حمله رژیم اشغالگر قدس در کشور سوریه به شهادت رسیده بود، عصر امروز دوشنبه با حضور پرشور مردم قدرشناس و روزه‌دار، استاندار تهران و مسئولان قرچک تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم خداجو و شهید پرور شهرستان قرچک و مناطق اطراف این شهرستان، به پاس ایثار و ازخودگذشتگی شهدای مدافع حرم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا، در مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید میلاد حیدری شرکت کرده و پیکر پاک و مطهر وی از مقابل منزل به سمت میدان امام خمینی(ره) مشایعت کردند.

مردم عزادار در طول مسیر با سردادن شعارهای «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «این گل پرپر شده هدیه به رهبر شده»، «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده» پیکر شهید مدافع حرم میلاد حیدری را تشییع کردند.

سردار مجید میر احمدی معاون وزیر کشور ، علیرضا فخاری استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مسئولان محلی و مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و پاکدشت به همراه مسئولان این شهرستان ها نیز در این مراسم شرکت کرده و بر ادامه راه شهیدان تأکید کردند.

پیکر شهید میلاد حیدری پس از تشییع در قرچک به تهران و معراج شهدا منتقل می‌شود تا پس از افطار، از ساعت ۹ شب مراسم وداع با این شهید در معراج شهدا برگزار شود.

قرار است فردا سه شنبه مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز با حضور مردم خداجوی تهران از میدان امام حسین(ع) برگزار شود.

پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان و ساکن شهرستان قرچک بود.

این پاسدار اسلام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha