۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85073027
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: آیت‌الله رییسی در دفاع از حقوق معلمان با کسی تعارف ندارد

تهران- ایرنا- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رییس جمهور در برخورد با خاطیان تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان نشان داد که آیت الله رییسی در دفاع از حقوق معلمان با کسی تعارف ندارد.

رحمت اله نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد پیگیری پرداخت حقوق معلمان و قاطعیت رییس جمهور در برخورد با خاطیان گفت: این اقدام جای تشکر و قدرانی دارد و نشان می‌دهد که آیت الله رییسی به حوزه تعلیم و تربیت و معیشت معلمان توجه ویژه ای دارد.

نماینده مردم علی آباد کتول اظهار داشت: این شخص رییس جمهور در پیگیری حقوق معلمان و تلاش برای پرداخت کامل حقوق آنان نشان داد که رییس جمهور در دفاع از مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنها با کسی تعارف و مسامحه ندارد.

نوروزی، فرهنگیان را طلایه داران تعلیم و تربیت در کشور خواند و گفت: رییس جمهور در موضوع اجرای رتبه بندی معلمان تاکید داشت که این کار با دقت و در چارچوب آیین نامه‌های مصوب عملیاتی شود تا گره ای از مشکلات معیشتی معلمان باز کند.

وی با بیان اینکه توجه و تمرکز بر امر آموزش نسل آینده سبب رشد و توسعه یافتگی کشور می شود، اظهار داشت: توجه به حوزه آموزش و پرورش می تواند در همه زمینه ها به رشد کشور کمک کند و دولت و مجلس هم به این مساله توجه دارند.

نوروزی اضافه کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان و در بودجه سال ۱۴۰۲ هم ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به موضوع رتبه بندی معلمان اختصاص یافت تا آنها با آسودگی خاطر در کلاس درس حاضر شوند و بتوانند در حوزه آموزش موفق عمل کنند.

این نماینده مجلس متذکر شد که شخص رییس جمهور و مجموعه دولت در شرایطی با فوریت موضوع پرداختی به معلمان را پیگیری کرده و به سرانجام رساندند که در ساعات پایانی سال ۱۴۰۱ قرار داشتیم و حتی تعطیلات نوروزی هم مانع از پیگیری حقوق معلمان نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha