۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85073237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی در زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای ماه رمضان جاری تاکنون ۲۵ هزار پرس غذای گرم با محوریت مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم و خیرین تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند این استان توزیع شد.

روح الله صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح " اطعام مهدوی " از جمله برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان بوده که هم اکنون در حال اجراست.

وی اضافه کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت آشپزخانه هایی که توسط این نهاد با محوریت مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیات‌ های مذهبی ایجاد می‌شود، غذای گرم تهیه و در بین خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

این مسوول با قدردانی از همکاری خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طی سال گفت: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

وی اظهار کرد: پویش مردمی "به عشق علی (ع) " با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

این مسوول، از خیران و نیکوکاران استان خواست از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا پایگاه های ثبت نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان زیر پوشش این نهاد را تقبل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha