۴۳‌ هزار بیمه‌شده تامین اجتماعی نوروز در استان سمنان خدمات درمانی دریافت کردند

سمنان- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: ۴۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی نوروز ۱۴۰۲ از خدمات درمانی این سازمان در استان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدکاظم امیدیان روز سه‌شنبه در نشست کمیته بررسی خدمات نوروزی استان سمنان افزود: نوروز ۱۴۰۲ علاوه بر ارائه خدمات سرپایی، ۱۳ عمل جراحی اورژانسی نیز در بیمارستان شفا سمنان انجام شد.

وی بیان کرد: ۲۳ نوزاد در بیمارستان شفا تامین اجتماعی استان سمنان نوروز ۱۴۰۲ متولد و ۳۰۳ بیمار نیز از خدمات بستری در بخش های مختلف این بیمارستان بهره منده شدند.

امیدیان با اشاره به ارایه خدمت شبانه روزی کادر درمان در رسیدگی و مداوای بیماران و مراجعان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی استان نوروز امسال فعال بودند و به مراجعان خدمات ارائه کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد مراکز درمانی گفت: تیم‌های نظارتی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ بر روند خدمت رسانی به بیمه شدگان به صورت مستقیم و غیرمستقیم نظارت ویژه داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با هشت مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان، خدمات درمانی مورد تعهد سازمان را به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان ارائه می‌دهد.
۷۰ درصد جمعیت استان سمنان تحت‌پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha