۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85073411
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدود ۱۹ میلیارد ریال وام به دانشجویان علوم پزشکی خراسان‌شمالی پرداخت شد

بجنورد- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۸ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال وام تحصیلی به دانشجویان متقاضی دانشگاه علوم پزشکی استان در نیم سال دوم تحصیلی(۱۴۰۱-۱۴۰۲) پرداخت شد.

دکتر سید احیا سیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تسهیلات از محل صندوق رفاه دانشجویان در بخش تحصیلی به ۱۰۰ درصد متقاضیان دانشجویی پرداخت شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۴ میلیارد ریال وام به دانشجویان متقاضی علوم پزشکی استان در بخش های تحصیلی، ازدواج، ودیعه مسکن، عتبات عالیات و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: وام تحصیلی با ۵۴۷ متقاضی دانشجو و پرداخت ۱۵ میلیارد ریال بیشترین بخش تسهیلات اعطایی را به خود اختصاص داده است.

سیدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: عملیات ساخت این خوابگاه با ظرفیت ۴۰۰ نفر و در مساحت هفت هزار متر مربع از اسفند سال گذشته آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این خوابگاه بخشی از کمبود خوابگاه دختران حل خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآور شد: با وجود پایین بودن سرانه خوابگاه دانشجویی در خراسان شمالی، هیچ مشکلی در تامین خوابگاه دانشجویان وجود نداشته و با تعامل دیگر دانشگاه ها و استفاده از فضای خوابگاهی این مراکز، مشکلات برطرف شده است.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حدود ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجو در ۱۷ رشته تحصیلی دارد که در هفت دانشکده آن زیر نظر ۱۹۲ عضو هیأت علمی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha