به گزارش روز سهشنبه ایرنا از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر افزود: بازدیدهای انجام شده در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر از دفاتر خدمات مسافرتی، رستورانهای بینراهی، سفرهخانهها، هتلها، مهمانپذیرها، اقامتگاههای بوم گردی و دیگر مراکز اقامتی استان بوده است.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد بازدید ۳۴ مورد تذکر و پنج مورد اخطار کتبی صادرشده است، بیان کرد: تذکرها برای ارائه بهتر خدمات بوده که قابل چشمپوشی است و براساس بررسیهای میدانی، بیشتر مسافران رضایت را از مراکز اقامتی هرمزگان داشتند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اظهار کرد: در این بازدیدها کیفیت خدمات و رعایت ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
محسنی تاکید کرد: با وجود اینکه در نوروز امسال، هفت میلیون و ۸۸۰ هزار مسافر در استان اقامت دادهشده است، با نظارت مستمر نارضایتی نداشتیم و اگر گلهمندی و انتقادی هم بوده، همه این موارد رفع خواهد شد.
نظر شما