۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85073501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از سه هزار کیلومتر از راه‌های بوشهر خط‌کشی شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85073501
بیش از سه هزار کیلومتر از راه‌های بوشهر خط‌کشی شد

بوشهر - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: طی یک سال گذشته، عملیات خط‌کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی این استان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حیدری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، روان‌سازی رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.

وی افزود: نیروهای این سازمان به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادف‌ها و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: این سازمان به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات، خط‌کشی‌ها را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ‌های فعال خود انجام داده است.

وی نصب ۱۵ هزار عدد تابلو و علائم ایمنی، ۳۰۰ متر مربع نصب تابلوهای اطلاعاتی و نگهداری ۱۵۰دستگاه چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر در طی یک سال جاری برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha