۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85073573
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

هوای اصفهان از روز پنجشنبه ناپایدار می‌شود

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85073573
هوای اصفهان از روز پنجشنبه ناپایدار می‌شود

اصفهان- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو به نسبت پایدار بر روی استان تا دو روز آینده است، اما از ظهر روز پنجشنبه، جو ناپایدار و بارش پیش بینی می‌شود.

محمد رضا رفیعی، روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تفسیر آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اوایل روز پنجشنبه بر روی استان است و وضعیت جوی بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوای بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بتدریج از ظهر روز پنجشنبه افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبارهای پراکنده در برخی از مناطق غرب و شمال استان انتظار می‌رود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: زواره اردستان با دمای ۲۳ و بویین و میاندشت با دمای منفی ۴ درجه سانتیگراد، به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی افزود: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۲۱ درجه سانتیگراد و در خُنک‌ترین ساعات به هفت درجه سانتیگراد رسید.

رفیعی برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا)، هوای صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و برای روز پنجشنبه، هوای صاف بتدریج افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha