ورزشگاه شهدای مس به فینال جام حذفی کشور نمی‌رسد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: نمی دانم بر چه اساسی گفته اند ورزشگاه شهدای مس به بازی پرسپولیس یا فینال جام حذفی می رسد زیرا طی بازدیدی که از محل ورزشگاه داشتم آماده شدن ورزشگاه برای سه تا چهار ماه آینده شاید محال باشد.

به گزارش ایرنا، علی قرایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تمرین تیم فوتبال مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: حتی کارفرما برای چمن این ورزشگاه اعلام کرده که از اواخر شهریورماه امسال به زیر کشت می رود.

وی اظهارداشت: به نظر می رسد ورزشگاه شهدای مس کرمان برای اسفندماه آماده می شود اما دست اندرکاران در تلاش هستند که این پروژه را با سرعت بیشتری اجرا کنند و باوجود اهتمام مدیرعامل شرکت ملی مس امیدواریم زودتر بتوانیم این ورزشگاه را به مرحله افتتاح برسانیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در عین حال گفت: ورزشگاه شهدای مس کرمان یک برند و آبرویی برای مس و شهر کرمان است.

به گزارش ایرنا مدیرعامل باشگاه مس کرمان که بتازگی در این مسئولیت مشغول شده درحالی آب پاکی را برای میزبانی در این ورزشگاه برای مسابقات کشوری روی دست مسئولان ورزش ریخت که طی چند وقت اخیر و به دنبال بالاگرفتن اماواگرها برای آماده شدن یا نشدن این ورزشگاه، مسئولان استان بویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با صراحت گفته بود که ورزشگاه شهدای مس به فینال جام حذبی می رسد.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی نیمه اسفند سال گذشته با اشاره به روند اجرا و تکمیل پروژه ورزشگاه شهدای مس به خبرنگار ایرنا گفت: بنا به وعده مسئولان شرکت مس، این ورزشگاه تا فینال جام حذفی کشور (اوایل خردادماه سال آینده) آماده بهره برداری می‌شود. یک سری نواقص در این ورزشگاه وجود دارد که شرکت مس در حال رفع آن است.

گفته می شود که این ورزشگاه سال ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طولانی شدن ساخت این پروژه ورزشی گلایه هایی را به دنبال داشته و در این زمینه نوک حمله انتقادها بیشتر به سمت مدیران ارشد شرکت مس بوده است.

ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، شهدای مس کرمان و امام رضا (مشهد) نامزدهای میزبانی از فینال جام حذفی بودند که ورزشگاه شهدای مس کرمان در نهایت طی مراسم قرعه کشی مرحله جدید جام حذفی، به عنوان میزبان فینال جام حذفی کشور انتخاب شد.

براساس اعلام سازمان لیگ، فینال جام حذفی خردادماه سال جاری و پس از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، برگزار می شود.

شهدای مس کرمان نام ورزشگاه اختصاصی و ۳۰ هزار نفری باشگاه صنعت مس کرمان است که عملیات ساخت آن در سال ۱۳۸۵ آغاز شد؛ این ورزشگاه در حاشیه میدان گردشگری هفت باغ شهر کرمان واقع شده است و فاصله نزدیکی با امکانات رفاهی این شهر دارد.

تیم مس را به جایگاه واقعی خود می رسانیم

وی در ادامه با اشاره به ادامه اقدامات انجام شده توسط محمد کهندل مدیرعامل پیشین این باشگاه و همچنین تجربه گذشته خود از حضور در باشگاه مس کرمان و هیات فوتبال این استان گفت: تیم مس را به جایگاه واقعی خود می‌رسانیم.

قرایی با تاکید بر اینکه تمام فکر و ذهن ما روی چند بازی باقی مانده از لیگ برتر است افزود: باید فاصله بین مس کرمان و تیم های نزدیک به این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر را ترمیم کنیم.

ورزشگاه شهدای مس به فینال جام حذفی نمی‌رسد

وی ادامه داد: با برنامه ریزی گذشته، همه رشته ها را با شتاب پیش می بریم و در فصل جاری لیگ برتر نیز تمام تمرکز ما بر ۶ بازی باقی مانده است و پس از پایان لیگ برتر امسال برای فصل بعد تصمیم گیری می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه فرزاد حسینخانی به عنوان سرمربی با این باشگاه قرارداد دارد تصریح کرد: محکم و قاطعانه از کادر فنی حمایت مس کرمان می کنم تا چند بازی آینده لیگ برتر تمام شود، باید به همه نشان دهیم که ما مس کرمان هستیم و چه پیشینه تاریخی پشت این تیم است.

نگاه جدید به باشگاه مس کرمان

قرایی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت ملی مس ایران نگاهی جدید به این باشگاه خواهد داشت اضافه کرد: حضور امید طیاری به عنوان نفر دوم این شرکت در صدر هیات مدیره باشگاه مس کرمان نشان می دهد که شرکت مس اهمیت بالایی برای باشگاه مس کرمان قائل است و به طور قطع با این نگاه و همدلی بین ارکان باشگاه، روزهای خوبی برای این تیم به ارمغان می آورد.

وی افزود: به آینده امیدوارم و امید داریم که آنچه مدنظر هواداران است، محقق شود و در این زمینه باید تیم مس کرمان مثل آکادمی این باشگاه بدرخشد و فصل بعد بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

ورزشگاه شهدای مس به فینال جام حذفی نمی‌رسد

ادامه روند روبه رشد مس کرمان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در ادامه گفت: شک نکنید تیم مس کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور ماندگار است زیرا تک تک بازیکنان ما ظرفیت بالایی دارند و کار را در چند بازی آینده با صلابت تر ادامه خواهند داد.

وی یادآور شد: تیم مس کرمان گرفتار نداشتن تمرکز و اشکال در نتیجه گیری بود اما همه از نحوه بازی این تیم به نیکی یاد می کنند و دغدغه ای برای کادر فنی نداریم؛ ما باید مشکلات و ضعف ها را پوشش دهیم تا مس کرمان به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در ادامه از تمرین این تیم بازدید و در نشستی با بازیکنان، آنان را به خودباوری ترغیب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha