۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85073697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاینات پزشکی ۲ هزار متقاضی حج تمتع در یزد انجام شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85073697
معاینات پزشکی ۲ هزار متقاضی حج تمتع در یزد انجام شد

یزد _ ایرنا _مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از حجاج متقاضی حج تمتع در درمانگاه این جمعیت با حضور بیش از ۱۱ پزشک ویزیت شدند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی افزود: امسال سه هزار و ۷۵ نفر از استان به این مراسم معنوی اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: معاینات ویژه در مرکز و شهرستان‌ها با استفاده از پزشکان مجرب و با سابقه حج انجام می‌شود و در ادامه معاینات، واکسیناسیون حجاج هم صورت می‌گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هدف از انجام معاینات پزشکی سنجش توانایی جسمی، روحی و روانی حجاج است که باید این امر به خوبی انجام پذیرد تا دچار مشکلات بعدی نشویم.

حرازی زاده افزود: حجاج می‌توانند هرروزه از ساعت هفت صبح الی ۱۹ در درمانگاه هلال احمر واقع در خیابان کاشانی برای معاینات پزشکی حضور پیدا کنند و حجاج در شهرستان‌ها هم می‌توانند به شعب هلال احمر مراجعه کنند.

وی تصریح کرد : حجاج علاوه بر معاینه پزشکی، باید در مورد بیماری‌های احتمالی خود به پزشک معالج گزارشی را ارائه داده و نوار قلبی را نیز برای اطلاع از سلامتی خود به مراکز معاینه ارائه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: واکسیناسیون حجاج نیز قبل از عزیمت آنها با همکاری پزشکان متخصص و معاونت درمان و در محل درمانگاه هلال احمراستان انجام می‌شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha