۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85073777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان قضایی دادگستری تهران از انبارهای گمرکات استان در سال گذشته بازدید کردند

شهر ری - ایرنا -مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در سال ۱۴۰۱ طی ۳۵ نوبت از مجموع انبارهای گمرکات استان تهران شامل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، گمرک غرب، گمرک تهران، همچنین انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پارکینگ‌ها و انبارهای مربوط به شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدربازدیدبه عمل آوردند.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه،مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در سال ۱۴۰۱ طی ۳۵ نوبت از مجموع انبارهای گمرکات استان تهران شامل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، گمرک غرب، گمرک تهران، همچنین انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پارکینگ‌ها و انبارهای مربوط به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید به عمل آورده اند.

انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و انبار گمرک امام خمینی (ره) ساماندهی شده و مابقی هم در دستور کار و اقدام است.

در انبار گمرک فرودگاه امام خمینی ۱۷ تن کالای بسیار خطرناک و انفجاری با دستورات و پیگیری‌های قضایی تخلیه خارج و تحویل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده است.

در این انبار حدود ۵۰ تن کالا که از ابتدای افتتاح فرودگاه به صورت کالای اعراض شده و جای مانده از مسافران بوده، تعیین تکلیف شده است.

یک پرونده اختلاف مالی ۳۰ میلیارد ریالی در مجتمع شهید لاجوردی شورای حل اختلاف تهران با سازش مختومه شد

یک فقره پرونده درخصوص مطالبه وجه سفته به ارزش ۳۰ میلیارد ریال با تلاش و همت کارکنان شعبه ۶۱۲ مجتمع شهید لاجوردی شورای حل اختلاف تهران با سازش مختومه شد.

یک فقره پرونده مطالبه وجه ۳ سفته جمعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به شعبه ۶۱۲ ارجاع شد و شعبه در وقت مقرر با حضور خواهان و وکیل او و خوانده تشکیل جلسه داد و اعضای شورا سعی وافری در برقراری سازش بین طرفین پرونده کرد.

در نهایت با توافق طرفین و تعهدات خوانده این پرونده ۳۰ میلیارد ریالی با مصالحه مختومه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha