۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85073784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دفتر سیاسی حماس: اختلاف صهیونیست‌ها مقدمه فروپاشی آنهاست

تهران-ایرنا- رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، اختلافات داخلی و جنگ قدرت در رژیم صهیونیستی را «مقدمه‌ای برای فروپاشی کامل» این رژیم ارزیابی کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در صدر هیاتی به دوحه قطر سفر کرده است، گفت: شکاف داخلی در رژیم صهیونیستی مقدمه‌ فروپاشی آن است و به خواست خداوند متعال این رژیم در سرازیری زوال و نابودی قرار دارد.

هنیه با اشاره به مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری، عملیات‌های ضد صهیونیستی اخیر آنها را ستود.

وی افزود: ما استواری قهرمانانه ملت فلسطین در کرانه باختری و آمادگی روانی، شجاعت و جسارت رزمندگان مقاومت در تمامی رویارویی‌ها با دشمن را می‌ستاییم. این، نتیجه میراث جهادی مردم و ملت ما و اعتقاد جوانان فلسطینی به درستی گزینه مقاومت برای رسیدن به آزادی است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ملتهب است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha