۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۶:۰۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85073957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 یک نظامی صهیونیست در درگیری مسلحانه با جوانان فلسطینی زخمی شد

تهران-ایرنا- رسانه های فلسطینی بامداد چهارشنبه از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، این درگیری در شهرک بیت امر در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن روی داده است.

براساس منابع محلی فلسطینی، در این درگیری، یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله مبارزان فلسطینی زخمی شده است.

برخی دیگر از منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهر نابلس خبر دادند.

از سوی دیگر، به دنبال شلیک موج راکتی به سرزمین های اشغالی، هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه به پرواز درآمده‌اند.

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز شلیک یک راکت دیگر به سمت اراضی اشغالی خبر داد.

ایتای بلومنتال افزود که این راکت به منطقه‌ای باز در شورای منطقه‌ای عسقلان اصابت کرده و آژیر خطر نیز در این منطقه به صدا در نیامده است.

این سومین دور حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی است.

پایگاه خبری خدشوت سکوبیم رژیم‌ صهیونیستی پیش از این گزارش داد که در موج اول شلیک راکت به سوی سدیروت و شهرک نشینان اطراف غزه ، ۱۰ موشک به سرزمینهای اشغالی شلیک شد که یک فروند از آن به یک کارخانه در منطقه سدیروت در جنوب نوار غزه اصابت کرد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر شلیک راکت در شهرک نشین‌های اطراف غزه بویژه منطقه "سدیروت" در جنوب این باریکه خبر داده بودند.

این حملات راکتی به دنبال یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و بیرون راندن معتکفان فلسطینی و ضرب و جرح آنان صورت می گیرد.

در آستانه عید پاک یهودیان نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برده و جوانان معتکف فلسطینی را بازداشت و با ضرب و جرح بیرون کردند.

پیش از این، گروه مقاومت عرین الاسود (کنام شیران) در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را تهدید کرد و خطاب به اشغالگران گفت: اینها هرگونه حماقتی که در مسجد الاقصی انجام دهند، بهای سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت که اصلا فکر آن را هم نمی‌کنید.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به معتکفان داخل مصلی القبلی در مسجد الاقصی حمله کرده و تلاش کرد تا معتکفان را از مسجد بیرون کنند.

برخی منابع غیر رسمی نیز گزارش دادند که در حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر اسرائیلی به مصلای قبلی در مسجد الاقصی تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی شدند.

همچنین هیأت امور اسرای فلسطین اعلام کرد که در حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی تاکنون ۴۰۰ تن توسط نظامیان رژیم اپارتاید تل آویو بازداشت شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha