۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85074031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰۰ هزار نفر در تعطیلات نوروزی از یادمان‌ها و جاذبه های گردشگری خرمشهر بازدید کردند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار خرمشهر گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر در تعطیلات نوروز از یادمان‌های شهدا، باغ موزه دفاع مقدس و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

نادر عمیدزاده چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون و چهارصد وسیله نقلیه در محورهای محدوده شهرستان خرمشهر تردد داشتند که محور خرمشهر به آبادان با آمار یک میلیون تردد حدودا ۹ درصد تردد محورهای استان خوزستان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: این مسر ارتباطی پرتردد ترین محور استان خوزستان در ایام نوروز شناخته شده که با حضور پلیس راه، راهنمایی رانندگی فراجا و اداره حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهد هیچگونه تصادفی در محدوده محورهای شهرستان نبودیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: امسال همانند سالهای قبل مردم خرمشهر میزبانان بسیار خوبی برای مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور بودند که نشان دهنده فرهنگ غنی مهمان نوازی همشهریان خرمشهری است.

یادمان شهدای شلمچه، علقمه و باغ موزه دفاع مقدس خرمشهر در کنار ساحال زیبای این شهرستان همه ساله پذیرایی هزاران نفر از گردشگران و میهمان نوروزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha