۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85074188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: غزه شمشیر و سپر قدس باقی خواهد ماند

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85074188
حماس: غزه شمشیر و سپر قدس باقی خواهد ماند

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی ما را نمی ترساند و غزه، شمشیر و سپر قدس باقی خواهد ماند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «حازم قاسم» در اظهاراتی گفت که حملات صبح امروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تلاشی ناکام برای ممانعت از همبستگی غزه با مردم قدس و کرانه باختری است.

وی تاکید کرد که مردم ‌و مقاومت شجاع ما در نوار غزه و تمام فلسطین، شمشیر و سپر قدس باقی خواهد ماند.

سخنگوی حماس اضافه کرد: این بمباران ها ما را نمی ترساند، بلکه پایبندی ما در دفاع از مسجد الاقصی را بیشتر می کند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز بار دیگر به نوار غزه حمله کردند و واحد پدافند هوایی مقاومت نیز به مقابله با این جنگنده ها پرداخت و شهرک های صهیونیست نشین را با موشک هدف قرار داد.

رسانه های فلسطینی اعلام کردند، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در حمله جدید خود به نوار غزه، یک مرکز متعلق به مقاومت در مرکز این منطقه را هدف قرار دادند.

واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک مرکز مراقبت و کنترل را در شمال غرب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و یک موضع دیگر در شرق منطقه الفخاری در شهر خانیونس در جنوب این منطقه هدف قرار داد.

یک مرکز مراقبت و کنترل در شرق شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی از جمله شهرک «سدیروت» را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک ها به صدا درآمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha